۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
ریزش قیمت اتریوم در پی افزایش شاخص دلار| آیا ریزش قیمت ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت اتریوم در پی افزایش شاخص دلار| آیا ریزش قیمت ادامه خواهد داشت؟

با ریزش روز یکشنبه بازار ارزهای دیجیتال در پی افزایش شاخص دلار، اتریوم نیز مانند بسیاری از ارزهای دیگر بازار موفق به عبور از مقاومت ۱۷۲۰ دلاری خود نشده و با ریزش قیمت مواجه شد.

به گزارش بازار؛ با ریزش روز یکشنبه بازار ارزهای دیجیتال در پی افزایش شاخص دلار، اتریوم نیز مانند بسیاری از ارزهای دیگر بازار موفق به عبور از مقاومت ۱۷۲۰ دلاری خود نشده و با ریزش قیمت مواجه و نهایتا به زیر محدوده ۱۶۵۰ دلار سقوط کرد.

اتریوم همچنین شاهد یک جهش به زیر سطح فیب اصلاحی ۵۰ درصدی در مسیر حرکت صعودی از ۱۵۳۰ دلار به بالاترین رقم روی ۱۷۱۵ دلار بود. قیمت این رمزارز اکنون زیر ۱۶۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. با اینحال، به نظر می رسد اتریوم حمایت قدرتمندی نزدیک به سطح ۱۶۱۰ دلار داشته باشد.

همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۱۶۱۵ دلار در نمودار ساعتی اتریوم شکل گرفته و مقاومت فوری آن نزدیک به سطح ۱۶۴۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۶۶۰ دلار بوده و شکست صعودی به بالای منطقه مقاومتی ۱۶۶۰ دلاری می‌تواند جرقه‌ای برای آغاز جهش قیمت محسوب شود.

ریزش قیمت اتریوم در پی افزایش شاخص دلار| آیا ریزش قیمت ادامه خواهد داشت؟

در صورت محقق شدن این سناریو، ممکن است قیمت به سمت مقاومت ۱۷۰۰ دلار افزایش یافته و البته هر گونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت اتر را به سمت منطقه مقاومت ۱۷۸۰ دلاری سوق دهد.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۶۰۰ دلاری یا سطح ۶۱.۸% فیب اصلاحی حرکت صعودی است که از ۱۵۳۰ دلار به بالاترین ۱۷۱۵ دلار کشیده شده است. اگر قیمت به سمت محدوده زیر ۱۶۰۰ دلار شکسته شود، ممکن است تا مرز حمایت ۱۵۶۵ دلار نیز کاهش یابد. اما در صورت ادامه روند کاهش قیمت به زیر این محدوده، حمایت بعدی اتریوم روی ۱۵۳۰ دلار خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۴٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha