۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
۶۵۰ محصول دانش بنیان در مازندران تجاری سازی شده است
در گفتگو با بازار؛

۶۵۰ محصول دانش بنیان در مازندران تجاری سازی شده است

فریدونکنار- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: تاکنون ۶۵۰ محصول دانش بنیان توسط فناوران استان تولید و تجاری سازی شده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام اینکه تعداد شرکت های دانش بنیان استان در دولت جدید به ۱۱۷ شرکت افزایش یافته و ۶۵۰ محصول دانش بنیان توسط فناوران استان تولید و تجاری سازی شده است، افزود: به منظور توسعه شاخص های سرمایه گذاری مازندران امسال ۶ همایش سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان برگزار شد که ۷۰۰ فرصت سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف گردشگری و صنعت و کشاورزی و... شناسایی و در سامانه وزارت اقتصاد قرار گرفت.

معاون استاندار مازندران با اشاره به قابلیت های کشاورزی مازندران و تقویت این دانش به سمت محصولات دانش بنیان؛ تصریح کرد: برای این منظور با مجوز وزارت جهاد کشاورزی ششمین دهکده فناوری دانش بنیان کشور در مازندران احداث می شود.

با حضور معاون استاندار مازندران و مدیرکل سرمایه گذاری استاندار ی و فرماندار فریدونکنار و امام جمعه و مدیران شهرستان؛ شرکت بسته بندی گوشت چلیا (سیفی) در زمینی به مساحت هزار متر مربع و میزان بنا ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه با میزان تولید سالیانه ۱۹۰۰ تن و سرمایه ثابت ۴۰ میلیارد ریال و تسهیلات ۲۸ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید با اشتغال ۲۰ نفر در روستای شیرمحله بخش دهفری شهرستان فریدونکنار افتتاح و بهره‌برداری شد.

کد خبر: ۲۰۴٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha