۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
 امروز مهمترین موضوع کشور جنگ اقتصادی است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

امروز مهمترین موضوع کشور جنگ اقتصادی است

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ادامه راه شهدا و امام (ره)، با رهبری مقام معظم رهبری، گفت: باید آرمان‌های امام (ره) را زنده نگه داریم و به آن‌ها جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف گفت: امام خمینی (ره)، امام همه قشرهای مردم بود و امروز نیز امام کسانی است که در عمل در راه حمایت از مستضعفین، قدم بر می دارند.

وی گفت: امام (ره) با مبانی اسلام و منافع کشور عزیزمان در اوج غربت با اراده و حمایت و توجه به محرومین و مستضعفین انقلاب را رهبری و به پیروزی رساند.

رئیس مجلس افزود: امروز رهبری معظم انقلاب راه امام (ره) را با تمام قدرت به پیش می‌برد و ما مسئولین باید توجه کنیم که بنیان این انقلاب مردمند.

قالیباف گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی و سخت نظامی فقط فاصله انداختن بین امام (ره) و امت را دنبال می‌کند و هدف قرار داده است.

وی افزود: ما مسئولین وظیفه داریم به درستی دشمن شناس باشیم و وظایف خود را در ابعاد مختلف به صورت متوازن انجام دهیم.

پیش از سخنان رئیس مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در سخنانی مجلس را دروازه حکومت با مردم و ورود مردم به حکومت عنوان کرد و گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب دغدغه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و دشمنی‌های بسیاری وجود داشت که از آن عبور کردیم.

سید حسن خمینی افزود:راهبردهای امام و مقام معظم رهبری این کشتی را از گرفتاری‌ها و طوفان‌ها عبور دادند و امروز مهمترین موضوع ما جنگ اقتصادی است.

وی گفت: نمایندگان مردم بیش از هر کسی مشکلات را لمس می‌کنند و باید تلاش کرد تا علاوه بر امیدآفرینی نقاط قوت نظام که بسیار زیاد است با تلاش روزافزون شناسانده و گفته شود.

سپس رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مزار شهدای انقلاب اسلامی و جنگ حضور پیدا کردند و با این عزیزان تجدید میثاق کردند.

کد خبر: ۲۰۴٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha