۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
۱۳۷ پروژه بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد
استاندار بوشهر:

۱۳۷ پروژه بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: ۱۳۷ پروژه بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح و اجرایی شده است.

احمد محمدی زاده در حاشیه آغاز ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقایسه خدمات نظام اسلامی با دوران پیش از انقلاب، امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان باید با خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی آشنا شوند افزود: دولت سیزدهم برای رضایت‌مندی مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار تلاش شبانه‌روزی داشته و حجم و کیفیت خدمات، نشان دهنده نگاه خاص دولت به معیشت مردم است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال در دهه فجر در استان بوشهر ۹۳۸ پروژه شامل طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف اجرایی و افتتاح می‌شوند که انتظار داریم در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی نیز تاثیرگذار باشد.

محمدی زاده تصریح کرد: تعداد ۸۰۱ پروژه و طرح عمرانی با اعتبار حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان و ۱۳۷ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان در دهه فجر، افتتاح و اجرایی می شوند.

محمدی زاده گفت: از مجموع ۱۳۷ پروژه اقتصادی، ۹۶ پروژه با اعتبار ۲۳۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۴۱ پروژه با سرمایه ‌گذاری ۶۱ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در مجموع با افتتاح و عملیات اجرایی پروژه‌های اقتصادی در استان بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود که امری بسیار مهم است.

کد خبر: ۲۰۳٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha