کاهش سرعت اینترنت به مهمترین دغدغه فعالان کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

کاهش سرعت اینترنت به مهمترین دغدغه فعالان کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بر اساس وعده مسئولان قرار بود نسبت به بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه اینترنت به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط اقدام شود.

به گزارش بازار، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کاهش سرعت اینترنت به رغم فیلتر بودن اغلب شبکه‌های اجتماعی غیرایرانی مورد استفاده مردم در کنار تحمل همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تورم همچنان به عنوان مهمترین دغدغه این روزها بالاخص برای فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود وعده مسئولان مربوطه به ویژه شخص شما مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط اما همچنان شاهد روند کاهش سرعت اینترنت به خصوص در اپراتورهای تلفن همراه هستیم، به طوری که مردم در برخی ساعات قادر به استفاده بهینه از شبکه‌های اجتماعی داخلی هم نیستند.

وی تأکید کرد: اوضاع نابسامان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بیشتر به تحریم ملت از سوی دولت شبیه است تا یک تصمیم سنجیده، پیش از اینکه ریشه کسب و کارهای اینترنتی کشور خشکانده شود، به تحریم داخلی ملت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پایان دهید.

کد خبر: ۲۰۳٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha