۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
ریزش محسوس ارزش ارزهای آسیایی در آستانه برگزاری جلسه فدرال رزرو آمریکا
تحلیل بازار فارکس؛

ریزش محسوس ارزش ارزهای آسیایی در آستانه برگزاری جلسه فدرال رزرو آمریکا

با آغاز روز معاملاتی و در آستانه برگزاری جلسه فدرال رزرو آمریکا، اکثر ارزهای آسیایی در بازار فارکس با ریزش ارزش مواجه شدند.

به گزارش بازار؛ با آغاز روز معاملاتی و در آستانه برگزاری جلسه فدرال رزرو آمریکا، اکثر ارزهای آسیایی در بازار فارکس با ریزش ارزش مواجه شدند.

بر اساس این گزارش، در آستانه برگزاری جلسه فدرال رزرو و اعلام نظر جروم پاول مبنی بر چگونگی روند سیاست نرخ بهره بانکی در آمریکا، سرمایه گذاران بازار فارکس منتظر اعلام نتیجه این جلسه مانده و به همین دلیل، عمده ارزهای کشورهای صنعتی آسیا با اصلاح قیمت مواجه شده اند.

قرار است طی این جلسه، مشخص شود که نرخ بهره بانکی برای ماه فوریه چه مقدار خواهد بود. در صورت کاهش نرخ افزایش بهره بانکی به نسبت دوره های پیشین، می توان منتظر بهبود بازارهای مالی در آمریکا و سایر نقاط جهان بود.

در همین راستا، روپیه اندونزی که طی ماه ژانویه با ۴ درصد افزایش ارزش مواجه شده بود، صبح روز سه شنبه ۰.۱ درصد افت را تجربه کرده و به پایینترین حد خود از ماه سپتامبر به این رسید.

همچنین، یوآن چین و رینگیت مالزی نیز هر کدام به نسبت ۰.۱ درصد کاهش ارزش داشتند. روپیه هند و وون کره جنوبی نیز به افت ارزش خود ادامه دادند. اما در این میان، بت تایلند همچنان به افزایش ارزش خود ادامه داده تا به سود ۵.۵ درصدی خود در ماه ژانویه برای سرمایه گذاران ادامه دهد.

کد خبر: ۲۰۳٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha