۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
مرکبات مازندران به ۲۶ استان کشور ارسال شد
در گفتگو با بازار؛

مرکبات مازندران به ۲۶ استان کشور ارسال شد

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در راستای تنظیم بازار کشور و تامین میوه شب عید تاکنون ۲۱ هزار تن پرتقال به ۲۶ استان کشور ارسال شده است.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تاکنون در راستای تنظیم بازار و تامین میوه شب عید ۲۱ هزار تن پرتقال به ۲۶ استان کشور ارسال شده است.

وی با بیان این که ۵۰۰ تن پرتقال و مرکبات در سورتینگ ها و انبارهای فنی استان برای شب عید ذخیره شده است، افزود: سفره های هفت سین هم میهنان با مرکبات استان خوش رنگ خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان اظهار داشت: تاکنون ۹۷ درصد سطح ابلاغی طرح جهش تولید در دیمزارهای استان در سامانه ثبت شده است.

عنایتی از تخصیص ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی برای ۵۴ بهره بردار در طرح جهش تولید خبر داد و با اشاره به بارش کم و تنش سرمایی گفت: احتمال بروز چالش در آینده با توجه به عدم بارندگی و سرمای اخیر وجود دارد.

عنایتی درباره وضعیت جوجه ریزی مرغ در استان گفت: ۱۱.۵ میلیون قطعه جوحه ریزی ماه قبل در استان صورت گرفت که از این میزان سه میلیون قطعه مربوط به نژاد آرین بوده است.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha