۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی شد
نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲:

منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی شد

نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آتی با اشاره دومین جلسه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه گفت: در این جلسه منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید محسن دهنوی در حاشیه دومین جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آتی گفت: پس از تقدیم لایحه بودجه سال آتی به مجلس، کلیات آن در کمیسیون تلفیق و پس از آن در صحن مجلس به تصویب رسید.

وی با اشاره به زمان یک هفته ای برای ثبت پیشنهادات نمایندگان درباره تبصره های بودجه سال آتی گفت: از این رو پیشنهادات نمایندگان درباره جزئیات تبصره های بودجه در کمیسیون تلفیق و تخصصی در دست بررسی است.

دهنوی با اشاره به آغاز جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی جزئیات لایحه بودجه، بیان کرد: این کمیسیون امروز بخش درآمدی تبصره یک لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داد که عمدتاً به موضوع درآمدهای دولت از محل فروش نفت و میعانات گازی و همچنین برخی مجوزهایی که دولت برای تکمیل طرح‌های توسعه ای و پیشران نیاز داشت، پرداخت

وی بیان کرد: کمیسیون تلفیق در شیفت بعد از ظهر امروز و در روزهای آتی نیز بررسی تبصره‌ها و بخش‌های درآمدی بودجه را ادامه خواهد داد.

دهنوی ادامه داد: این کمیسیون بعد از بررسی بخش درآمدی در یک هفته پیش بینی شده، ان شاءالله وارد بخش هزینه ای لایحه بودجه و به عبارتی مصارف بودجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: احتمالاً کمیسیون تا فردا تبصره یک لایحه بودجه که عمده درآمدهای دولت را شامل می‌شود را به اتمام می رساند.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha