۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
 نخستین تاکسی‌های نوسازی شده به زودی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی تبریز می‌شود
شهردار تبریز:

نخستین تاکسی‌های نوسازی شده به زودی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی تبریز می‌شود

تبریز- شهردار تبریز گفت: تا پایان بهمن ماه جاری بخشی از تاکسی‌های نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود و امیدواریم تا سال بعد این تعداد افزایش یابد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: تا کنون یک هزارو ۲۰۰ نفر جهت دریافت تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده ثبت نام کرده‌اند که در این خصوص تامین منابع خواهد شد.

وی افزود: با همراهی شورای اسلامی شهر در رابطه با حمایت از نوسازی تاکسی‌های شهری، تا کنون منابع موجود برای ۴۰۰ تاکسی فرسوده تامین شده است.

هوشیار از رتبه نخست تبریز در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی در بین دیگر شهرهای کشور خبر داد و گفت: یکی از اقشار زحمتکش جامعه که بخش عمده‌ای از حمل و نقل درون‌شهری را بر عهده دارند، تاکسیرانان هستند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر فعالیت دارند که طی لایحه ای خواستار تامین هزینه‌های ارائه خدمات رایگان معاینه فنی تاکسی‌ها هستیم.

به گفته هوشیار، این لایحه با سقف ۹۰۰ میلیون تومان ضمن حمایت از تاکسیرانان می‌تواند در راستای کاهش آلودگی هوا نیز موثر واقع شود.

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تامین هزینه‌های ارائه خدمات رایگان معاینه فنی برای تاکسی‌های تحت پوشش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تبریز توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha