صادرات مبلمان ۱۱  درصد بیشتر شد
افتتاح نمایشگاه چوب، یراق‌آلات و تجهیزات مبلمانی

صادرات مبلمان ۱۱ درصد بیشتر شد

برادران، معاون وزیر صمت گفت: بسیاری از واردکنندگان در صنعت مبلمان و صنایع وابسته حالا صادر کننده شده اند. به طوری که حجم صادرات این صنعت نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد بیشتر شده است.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه چوب، مواد اولیه، ماشین آلات، یراق، تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته صبح امروز یکشنبه ۹ بهمن با حضور معاون امور صنایع وزیر صمت برگزار شد. در این نمایشگاه بالغ بر ۲۰۰ شرکت حضور دارند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، مهدی برادران، معاون امور صنایع وزیر صمت، علی مغانلو، دبیر انجمن صنایع چوب کشور، حسین نوروزی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبل، علیرضا عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل‌سازان تهران، یاوری رئیس انجمن کارفرمایی و حامد بی آزار، سرپرست معاونت امور نمایشگاهی حضور داشتند.

محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از نمایشگاه عنوان کرد: تمرکز ما در سال جاری بیشتر بر حوزه سلولوزی بود و از همین رو توفیقات چشمگیری در این حوزه حاصل شد. همچنین کیفیت و تعامل صاحبان صنایع افرایش یافته است.

او ادامه داد: بسیاری از واردکنندگان کشور در این صنعت حالا صادر کننده شده اند. به طوری که حجم صادرات این صنعت نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته و بازارهای جدیدی نیز کشف شده‌اند.

معاون وزیر صمت تقویت مواد اولیه را مقدمه بهسازی کیفیت نهایی دانست و افزود: ایران در تولید، تنوع و کیفیت صنعت چوب و مواد اولیه جهش چشمگیری داشته است. ما نقاط ضعف را بررسی و برطرف کردیم و رشد کمی و کیفی خوبی داشتیم.

گفتنی است این نمایشگاه از امروز (نهم بهمن) به مدت ۳ روز تا دوازدهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر خواهد بود و ورود برای عموم آزاد است.

کد خبر: ۲۰۳٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha