۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
رئیس جمهور تیم اقتصادی دولت را اصلاح کند
نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

رئیس جمهور تیم اقتصادی دولت را اصلاح کند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: لازم است در تیم اقتصادی اصلاحاتی را انجام دهد تا افراد خسته و بی انگیزه از قطار کابینه پیاده شده و افراد توانمند به دولت اضافه شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فرهاد بشیری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به رئیس جمهور متذکر می شوم که لازم است در تیم اقتصادی اصلاحاتی را انجام دهد تا افراد خسته و بی انگیزه از قطار کابینه پیاده شده و افراد توانمند به دولت اضافه شوند.

وی در تذکر دیگری با تاکید بر لزوم مقابله با شایعات در فضای مجازی گفت: لازم است با این افراد که با شایعه سازی سرمایه های مردم را می سوزانند و در بازار سوداگری می کنند، برخورد شود. نمونه این موضوع دستور توقف عرضه خودرو در بورس توسط معاون اول بود که مشخص شد این خبر جعلی است و از اساس جلسه ای برای این موضوع تشکیل نشده است.

بشیری در تذکر پایانی خود اظهار داشت: مردم در شهرستان پاکدشت برای دریافت نان دچار مشکلاتی هستند که لازم است برای موضوع تخصیص سهمیه آرد و مدیریت واحدهای نانوایی برنامه ریزی ها اصلاح شود.

کد خبر: ۲۰۳٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha