۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
تیم سرمایه‌گذاری کشور هند از ۳ شهرستان جنوبی فارس بازدید کرد
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری فارس:

تیم سرمایه‌گذاری کشور هند از ۳ شهرستان جنوبی فارس بازدید کرد

شیراز- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس از بازدید تیم سرمایه‌گذاری کشور هند از سه شهرستان جنوبی این استان خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سید مهدی خادمی در این خصوص گفت: این اقدام با هدف بهره گیری از سرمایه های خارجی، ورود تکنولوژی روز دنیا در حوزه صنایع فروآلیاژ و راه اندازی صنایع پایین دستی فولاد در استان انجام شد.

وی افزود: پیرو انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، فرمانداری شهرستان لامرد و دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس، این دفتر در نخستین اقدام، از تیم سرمایه گذاران هندی فعال در حوزه تولید محصولات فولادی برای سفر به استان فارس دعوت کرد.

وی ادامه داد: این تیم سرمایه گذاری علاوه بر بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، در نشست با تعدادی از فعالان اقتصادی شهرستان قیر و کارزین، در جریان ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری این شهرستان نیز قرار گرفت.

خادمی افزود: همچنین تیم سرمایه گذاری کشور هند از مزرعه نمونه کشت و صنعت امید و همچنین گلخانه کاکتوس آپونتیا و پاپایا در شهرستان مُهر نیز بازدید کرد.

کد خبر: ۲۰۲٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha