۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
عرضه بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال کالا در مزایده فوق‌العاده اموال تملیکی تهران

عرضه بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال کالا در مزایده فوق‌العاده اموال تملیکی تهران

معاون بهره‌برداری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۶۲ دسته کالا به ارزش افزون بر ۲۳۰ میلیارد ریال در مزایده الکترونیک و فوق‌العاده اداره کل اموال تملیکی تهران عرضه شده است.

به گزارش بازار، سعید غلامی باغی با بیان اینکه مزایده شماره ۵۶۸ فوق‌العاده استان تهران به‌عنوان چهارمین مزایده فوق‌العاده این سازمان برای فروش اموال منقول در سال ۱۴۰۱ است، خاطرنشان‌کرد: در این مزایده اقلامی همچون لوازم‌یدکی خودرو، لوازم و قطعات موتورسیکلت، پوشاک، لوازم الکترونیکی، قطعات مختلف خودرو و خطوط تولید و سایر اقلام در معرض بازدید مزایده‌گذاران قرار گرفته است.

وی افزود: افراد می‌توانند تا پایان روز دوشنبه (دهم بهمن‌ماه) با مراجعه به اداره کل استان تهران از این کالاها دیدن کرده و قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند.

غلامی بیان‌داشت: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۸ همچون دیگر مزایده‌های الکترونیک سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در بستر سامانه ستاد به نشانی www.setad.ir برگزار می‌شود.

عضو هیات‌مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پایان تصریح‌کرد: رمزگشایی این مزایده در تاریخ ۱۶ بهمن‌ماه با حضور اعضای شورای فروش سازمان در محل ساختمان مرکزی انجام و برندگان از طریق تارنمای رسمی‌ سازمان به نشانی www.tamliki.ir به اطلاع مردم خواهد رسید.

کد خبر: ۲۰۲٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha