۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
ابلاغ دستورالعمل نحوه سنجش میزان تعامل وزارت اقتصاد با ادارات کل امور اقتصادی استان‌ها

ابلاغ دستورالعمل نحوه سنجش میزان تعامل وزارت اقتصاد با ادارات کل امور اقتصادی استان‌ها

از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دستورالعمل نحوه سنجش میزان تعامل و هماهنگی دستگاه‌های وابسته به وزارت اقتصاد با ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش بازار، تمامی سازمان‌ها و موسسات وابسته دارای واحد سازمانی در استان و واحدهای تابعه استانی وزارت اقتصاد موظف اند تمهیدات لازم را برای اجرایی کردن دقیق و کامل مفاد دستورالعمل فوق، در دوره ارزشیابی سال جاری و سنوات بعدی، را فراهم کنند.

با توجه به اینکه عملکرد دستگاه‌های وابسته وزارتخانه در سطح کلان به عنوان عملکرد وزارت اقتصاد مورد سنجش قرار خواهد گرفت میزان تحقق اهداف هر یک از سازمان‌های وابسته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بر اساس این گزارش، تمام موسسات وابسته وزارت اقتصاد دارای واحد متناظر استانی، مشمول اجرای این دستورالعمل خواهند بود.

در اجرای این دستورالعمل بالاترین مقام موسسات وابسته در استان (سازمان امور مالیاتی، گمرک، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بیمه ایران و بانک‌های دولتی سپه، ملی، صنعت و معدن، کشاورزی، توسعه صادرات، مسکن و پست بانک) به عنوان ارزیابی شونده و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان ارزیابی کننده مستقیما مسئولیت دارند.

کد خبر: ۲۰۲٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha