۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
گاز تولیدی مجتمع گازی بالاتر از تعهد است| تولید و فرآورش ۱۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

گاز تولیدی مجتمع گازی بالاتر از تعهد است| تولید و فرآورش ۱۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه گاز تولیدی مجتمع، بالاتر از تعهد است از تولید و فرآورش ۱۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی در سال جاری تاکنون خبر داد.

احمد باهوش در حاشیه بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در روزها و هفته‌های اخیر در راستای تامین گاز فصل زمستان بویژه در مناطق سردسیر حضوری فعال و موثر داشته است.

وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه‌روزی، اجازه ندادیم که روند گازرسانی حتی یک دقیقه با وقفه روبرو شود و با حداکثر ظرفیت اسمی و بالاتر از تعهد خود، گاز ارسال کردیم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: تعهد این مجتمع در زمینه تولید گاز، ۵۶۰ میلیون متر مکعب گاز روزانه است که در روزهای اخیر بیش از ۵۷۶ میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و فرآورش و به شبکه سراسری ارسال شده است.

باهوش تصریح کرد: راه‌اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر از طرح‌های افتتاحی ارزشمند وزارت نفت است که تولید گاز را افزایش خواهد داد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و فرآورش و به شبکه سراسری ارسال شده است.

باهوش گفت: از تمام توان موجود برای افزایش تولید و تامین گاز مردم در فصل زمستان استفاده می کنیم.

کد خبر: ۲۰۲٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha