۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کمک‌گرفتن از اراذل و اوباش برای مخفی‌کردن اختلاس یک شرکت دولتی
فرمانده انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد

کمک‌گرفتن از اراذل و اوباش برای مخفی‌کردن اختلاس یک شرکت دولتی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برملاشدن اختلاس یک شرکت دولتی که مدیران سابق این شرکت برای مخفی نگه‌داشتن این اختلاس از اراذل و اوباش کمک گرفته بودند، خبر داد.

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جدیدترین پرونده درگیری اراذل و اوباش که توسط مأموران پلیس پایتخت به سرانجام رسیده است، اظهار کرد: یکی از هلدینگ‌های بزرگ کشور که ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند با تغییر گروه مدیریتی خود درگیر موضوع اختلاس مالی می‌شود.

وی افزود: ماجرا از آن قرار است که گروه مدیریتی قبلی هنگامی که جابه‌جا می‌شوند، رقم ۱۵۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان را اختلاس می‌کنند و هنگامی که مدیران جدید از این موضوع باخبر می‌شوند، مدیران قبلی اقدام به تهدید و ترساندن آنها با کمک گرفتن از اراذل و اوباش می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: مدیران قبلی با اجیر کردن اراذل و اوباش نیابتی در سه استان در شرق، شمال و غرب کشور کار تهدید کردن مدیران جدید را آغاز می‌کنند و رقم‌های میلیونی را برای اینکه این مدیران را از سر راه خود بردارند، هزینه می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال قرار می‌شود هر سوژه‌ای را که این اراذل از سر راه بردارند و یا وادار به سکوت کنند رقم ۸۰ میلیون تومان وجه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این اراذل خانه مدیر فعلی را به آتش می‌کشند، گفت: این افراد پسر یکی دیگر از مدیران را که حدوداً ۲۶ سال دارد به‌قصد مرگ کتک می‌زنند و با قمه به او حمله می‌کنند اما خوشبختانه این فرد به‌خلاف اینکه ۱۵ سانت از قمه در قلبش فرو رفته بود زنده می‌ماند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین خودروی منشی شرکت را که از تمام جزئیات و موارد مالی و رابطه‌های پنهان این شرکت باخبر بوده است به آتش می‌کشند و یک نفر از کارکنان شرکت را هم در غرب تهران مورد اصابت ضربات قمه قرار می‌دهند.

رحیمی با بیان اینکه در مجموع این اراذل و اوباش اجیرشده ۴ سوژه را مورد حمله قرار می‌دهند و خسارت وارد می‌کنند گفت: به‌دلیل حساسیت موضوع عملیات دستگیری این اراذل باید به‌صورت همزمان در سه استان و در یک زمان مشخص‌شده انجام می‌شد.

وی ادامه داد: به همین منظور یک عملیات ۴۰دقیقه‌ای به‌صورت همزمان در سه استان کشور انجام شد و تمامی این گروه اراذل و اوباش دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر اینکه آیا این اراذل دارای سابقه‌های کیفری هستند یا خیر، گفت: این افراد هدایتگران و لیدرهای اراذل و اوباش سطح‌یک تهران هستند.

رحیمی در پایان گفت: اراذل و اوباش دستگیرشده به جرم خود اعتراف کرده‌اند و وکلای مدیران جدید در حال پیگیری و تکمیل اسناد و مدارک اختلاس هستند و جزء‌به‌جزء پرونده در اختیار دستگاه قضایی برای پیگیری‌های بعدی قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۰۲٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha