۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
واردات ۴۰ میلیون تنی کالا از خوزستان به سایر نقاط کشور
استاندار خوزستان در گفتگو با بازار:

واردات ۴۰ میلیون تنی کالا از خوزستان به سایر نقاط کشور

اهواز- استاندار خوزستان گفت: سالانه حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون تن کالا از استان خوزستان به کشور وارد می‌شود.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار اظهار کرد: در ارزیابی ها و برنامه ریزی ها حجم سفرها در استان‌های مختلف باید مد نظر قرار گیرد؛ خوزستان جزو استان‌هایی است که بیشترین تعداد سفر در آن انجام می‌شود.

وی افزود: سالانه حدود ۳۷ تا ۴۰ میلیون تن کالا از استان خوزستان به کشور وارد می‌شود و همچنین در مقاطعی از سال مانند اربعین حجم سفر در استان به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد به همین دلیل لازم است این عامل در برنامه‌ریزی‌ها و ارزیابی‌ها لحاظ شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده است ۴۷ نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان شناسایی شده که اصلاح این نقاط در دستور کار قرار دارد.

شریعتی ادامه داد: همچنین در نظر داریم جاده ملاثانی به شوشتر و دزفول را چهار خطه کنیم تا این جاده به عنوان پدافند غیرعامل برای جاده اهواز اندیمشک در مواقع بروز سیل مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در شرایط عادی ترافیک را کاهش دهد.

وی اظهار کرد: بنا داریم نسبت به روشنایی جاده ها اقدام کنیم؛ از جمله این جاده‌ها مسیر اهواز آبادان است که این کار شروع شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم طرحی برای فرهنگسازی و آموزش رانندگان متخلف تهیه و اجرایی شود.

شریعتی در پایان گفت: ایمن سازی جاده ها در کنار موضوع جاده سازی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و امیدواریم این شاخص را در سطح استان بهبود بخشیم.

کد خبر: ۲٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha