۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
بررسی مباحث نفتی بودجه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

بررسی مباحث نفتی بودجه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه صبح امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تبصره‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با حضور معاونین سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهروز محبی نجم آبادی در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در این جلسه تبصره‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با حضور معاونین سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه تبصره یک لایحه بودجه که مربوط به حوزه نفت است، بررسی شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان سازمان برنامه و بودجه در این جلسه از مواد لایحه بودجه دفاع کردند، گفت: همچنین نمایندگان حاضر در کمیسیون پیشنهادات خود را درباره لایحه بودجه سالیانه مطرح و این پیشنهاد مورد بررسی قرار گرفت.

نجم آبادی تاکید کرد: به هر حال تلاش بر این است که بودجه در مسیر شعارهایی که دولت و مجلس مورد توجه قرار داده اند به ویژه در حوزه فرهنگ، مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: همچنین تلاش بر این است که در لایحه بودجه حوزه محرومیت‌زدایی توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه دستگاه ها باید از فرصت ها برای فروش نفت استفاده کنند، بیان کرد : البته این موضوع باید تحت نظارت وزارت نفت باشد.

کد خبر: ۲۰۱٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha