۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
صادرات ۱۲.۱ میلیارد دلار کالا از گمرکات استان بوشهر| روزانه ۴۰ میلیون دلار از بنادر استان صادر شد
عضو اتاق بازرگانی ایران:

صادرات ۱۲.۱ میلیارد دلار کالا از گمرکات استان بوشهر| روزانه ۴۰ میلیون دلار از بنادر استان صادر شد

بوشهر- گزدرازی عضو اتاق بازرگانی ایران از صادرات ۱۲.۱ میلیارد دلار کالا از گمرکات استان بوشهر خبر داد و گفت: سال جاری روزانه به طور میانگین ۴۰ میلیون دلار کالا از استان صادر شده است.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برپایی همایش و میز خرما در استان بوشهر بازتاب خوبی در حوزه اقتصادی و بازرگانی داشته و امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی افزود: اواخر ماه جاری نمایشگاه بزرگ آبزیان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بوشهر برگزار می‌شود و توانمندی استان در حوزه ماهی و میگو به نمایش در می‌آید.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: محصولات و تولیدات آبزی پروری از سایر استان‌ها نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود که تاثیر زیادی در بهبود بازار خارجی محصولات دارد.

گزدرازی تصریح کرد: در سال جاری صادرات محصولات غیر نفتی از مقصد استان بوشهر رشد محسوسی داشته است و تا پایان سال بیشتر نیز می‌شود.

وی از صادرات ۱۲.۱ میلیارد دلار کالا از گمرکات استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دیماه بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کالا از بنادر و گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

گزدرازی افزود: به طور میانگین هر ماه بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار و روزانه حدود ۴۰ میلیون دلار صادرات از بنادر استان بوشهر انجام شده است.

کد خبر: ۲۰۱٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha