۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
اطلاعیه تقسیم سود ۴ صندوق سرمایه گذاری

اطلاعیه تقسیم سود ۴ صندوق سرمایه گذاری

مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه هایی جداگانه از تقسیم سود دوره‌ای صندوق های سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش بازار، براساس اطلاعیه های جداگانه مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران پیرو اطلاعیه شماره ۱۸۱/۱۰۹۲۰۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در پایان هر ماه تقسیم سود در صندوق سرمایه گذاری افق آتی (آفاق) انجام و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع، دارنده واحدها بوده اند، واریز می‌شود. میزان سود تعلق گرفته به واحدهای سرمایه گذاری برای دوره یک ماهه منتهی به تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ مبلغ ۱۸۹ ریال می‌باشد که به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است پس از پرداخت مبلغ سود، خالص ارزش روز هر واحد سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰، ۰۰۰ ریال کاهش یافته است. به منظور تسریع در پرداخت سود بایداطلاعات حساب بانکی هر سرمایه گذار نزد کارگزار مربوطه تکمیل و به شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه اعلام گردد.

تقسیم سود دوره‌ای صندوق سرمایه گذاری امین یکم فردا
در این اطلاعیه آمده است: در پایان هر مقطع زمانی که ماهانه و در آخرین روز هر ماه می‌باشد، درصورتی که خالص ارزش روز واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت امین یکم فردا (امین یکم) بیش از قیمت مبنای واحدهای سرمایه گذاری باشد، تفاوت مذکور محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع، دارنده واحدها بوده اند واریز می‌شود. میزان سود تعلق گرفته برای دوره منتهی به ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ مبلغ ۱۶۵ ریال می‌باشد که به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود. خالص ارزش روز هر واحد صندوق پس از تقسیم سود به ۱۰، ۰۰۰ ریال کاهش یافته است. لازم به ذکر است جهت تسریع در پرداخت سود بایداطلاعات حساب بانکی هر سرمایه گذار نزد کارگزار مربوطه تکمیل و به شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه اعلام گردد.

تقسیم سود صندوق سرمایه گذاری همای آگاه
در این اطلاعیه آمده است، پیرو اطلاعیه شماره ۹۱۸۶۴/۱۸۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در پایان هر مقطع زمانی که ماهانه و آخرین روز هر ماه می‌باشد، تقسیم سود در صندوق سرمایه گذاری همای آگاه (همای) انجام و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع، دارنده واحدها بوده اند، واریز می‌شود. میزان سود تعلق گرفته به واحدهای سرمایه گذاری برای دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ مبلغ ۱۸۱ ریال می‌باشد که به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است پس از پرداخت مبلغ سود، خالص ارزش روز هر واحد سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰، ۰۰۰ ریال کاهش یافته است. به منظور تسریع در پرداخت سود بایداطلاعات حساب بانکی هر سرمایه گذار نزد کارگزار مربوطه تکمیل و به شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه اعلام گردد.

تقسیم سود دوره ای صندوق نگین سامان (کارین)
برایای این اطلاعیه پیرو اطلاعیه شماره ۸۴۷۰۳/۱۸۱ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در پایان هر مقطع زمانی که ماهانه و آخرین روز هر ماه می‌باشد، درصورتی که خالص ارزش روز واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت نگین سامان (کارین) بیش از قیمت مبنای واحدها باشد، تفاوت مذکور محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع، دارنده واحدها بوده اند، واریز می‌شود. پس از این پرداخت، خالص ارزش روز هر واحد سرمایه گذاری کاهش یافته و معادل ارزش اسمی آن می‌گردد. میزان سود تعلق گرفته برای دوره منتهی به ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ مبلغ ۱۸۹ ریال می‌باشد که به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است جهت تسریع در پرداخت سود بایداطلاعات حساب بانکی هر سرمایه گذار نزد کارگزار مربوطه تکمیل و به شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه اعلام گردد.

کد خبر: ۲۰۱٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha