۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه توسط بخش خصوصی در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می‌شود
در سفر دوم رئیس جمهور؛

۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه توسط بخش خصوصی در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر، ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی، افتتاح و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در نشست با فعالان بخش خصوصی اظهار داشت: دولت سیزدهم برای حمایت از بخش خصوصی راهکارهای مناسبی دارد و تاکنون بخشی از این اقدامات اجرایی شده است.

وی افزود: تقویت بخش خصوصی موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود و در استان بوشهر، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف و اتاق تعاون در کنار دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی، سکان امور را در اختیار گرفت و علاوه بر تحریم‌ها و خزانه خالی، ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را نیز پرداخت می‌کند که فشار بسیار زیادی بر دولت وارد کرده است.

محمدی زاده تصریح کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی، بسیار بیشتر از اعتبارات دولتی هزینه و سرمایه گذاری می‌کنند و اکنون فقط کارخانه فولاد در شمال استان بوشهر با سرمایه ‌گذاری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اجرایی شده که چند برابر اعتبارات سالیانه استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: وظیفه دولت در حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی و سرمایه گذاران بخش خصوصی، تسهیل شرایط و پرهیز از بوروکراسی اداری و همراهی با این عزیزان است که در استان بوشهر شاهد همراهی ارزشمندی هستیم.

استاندار بوشهر گفت: دومین سفر حضرت آیت الله دکتر رئیسی رئیس جمهور به استان بوشهر در اواخر بهمن انجام می‌شود و بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در این سفر اجرایی و یا افتتاح می‌شوند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و رفع مشکلات زیرساختی و همچنین پیگیری مشکلات مالیات و بیمه و گمرکی و ... در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امید IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      0 0
      لطفا وضعیت مسکن حل کنید