۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
مردم سمنان ۵۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کردند
استاندار سمنان:

مردم سمنان ۵۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کردند

سمنان- استاندار سمنان گفت: صرفه‌جویی در مصرف گاز به همت شهروندان استان در روزهای سخت زمستان برای همراهی با هموطنان در دیگر نقاط کشور به میزان ۵۰ درصد محقق شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان سید محمدرضا هاشمی در نشست ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان سمنان بیان کرد: استان سمنان در مسیر خط انتقال گاز به استان های خراسان و همچنین مازندران و گلستان قرار دارد لذا از مردم سپاسگزاریم

وی احداث مجتمع های بین راهی را راهکاری موثر در کاهش تصادفات جاده ای برشمرد و ادامه داد: در بهمن ماه سال آینده مجتمع بین راهی خادم الرضا (ع) با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۵۰ نفر در حد فاصل گرمسار - آرادان به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان اضافه کرد: برگزاری بازارچه‌های صنایع‌دستی در ایام نوروز بسیار مهم است و لازم است در هر شهرستان یک بازارچه ایجاد شود. در ایام آغاز سال نو و سفرهای نوروزی، ورودی شهرها و مبلمان شهری به شکل زیبا آماده سازی شود.

هاشمی افزود: دهیاران استان سمنان آمادگی لازم در بحث سفرهای نوروزی را داشته باشند و برگزاری برنامه ها، نمایشگاه ها و بازارچه های محلی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهرداران استان با مدیریت فرمانداران، در بحت گرمخانه‌ها در فصل سرما برای افراد بی سرپناه، تدبیر لازم را اتخاذ کنند، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان نسبت به تعیین تکلیف وضعیت کاروانسرا و بهره مندی مردم در ایام نوروز از این مجموعه فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشند.

استاندار سمنان ابراز داشت: فرمانداران استان آمادگی کامل درخصوص اولویت‌های آماده سازی طرح های دهه فجر به تفکیک شهرستانها را داشته باشند تا مردم بعد از گذشت یک سال از روی کار آمدن دولت حجت الاسلام رئیسی، طعم شیرین افتتاح پروژه‌های سفر دولت به استان را بچشند.

وی یادآور شد: در ایام عادی سال مصرف روزانه گاز در استان سمنان، ۱۱ میلیون و ۲۰۰ متر مکعب بود و با تدابیر اندیشیده شده در طی هفته گذشته ۵۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی شده است.

کد خبر: ۲۰۰٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کامیکازه IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      1 0
      سلام و درود بر مردم شریف سمنان