۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
میانگین اقامت در مراکز گردشگری استان سمنان ۲۵ درصد افزایش یافت
در سال جاری؛

میانگین اقامت در مراکز گردشگری استان سمنان ۲۵ درصد افزایش یافت

سمنان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: میانگین اقامت در تاسیسات گردشگری استان نسبت به سال قبل ۲۵ درصد بیشتر شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی سمنان امیر کرم‌زاده روز در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران فصل زمستان بیان کرد: میانگین اقامت در تأسیسات گردشگری استان از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۳ درصد بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر تأسیسات گردشگری بین کرد: نظارت و بازدید میدانی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از تأسیسات گردشگری نقش زیادی در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به گردشگران دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با توجه به استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان سمنان بر اساس کمیسیون درجه‌بندی تأسیسات گردشگری، تعداد هتل‌های چهارستاره استان به دو هتل افزایش‌یافته است.

کرم زاده با اشاره به اینکه حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان است، افزود: با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی می‌توان حضوری فعال در این نمایشگاه داشت.

کد خبر: ۲۰۰٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha