ساماندهی کارگزاران صادرات محصولات دانش بنیان

ساماندهی کارگزاران صادرات محصولات دانش بنیان

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ریاست جمهوری در اقدامی جدید برای افزایش کارگزاران صادراتی محصولات دانش بنیان از شرکت‌های دارای توانمندی صادراتی، تجار و ... دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش بازار، معاونت علمی در نظر دارد به منظور معرفی محصولات تولیدی توسط شرکت‌های دانش بنیان به بازارهای جهانی و همچنین توسعه صادرات این محصولات، ساماندهی شبکه کارگزاران صادراتی محصولات دانش بنیان را در اولویت قرار دهد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، حضور واسطه‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات بهترین راه ورود و تثبیت حضور در بازارهای بین المللی محسوب می‌شوند. از آنجایی که تمامی منابع این شرکت‌های تخصصی به صادرات تخصیص می‌یابد، کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان در این زمینه بسیار قابل توجه است. بر همین اساس کارگزارانی برای کمک به شرکت‌های توانمند صادراتی انتخاب می‌شوند تا در این مسیر یاریگر مجموعه‌های دانش بنیان و فناور برای ورود به بازارهای جهانی باشند.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در اقدامی جدید در نظر دارد تعداد این کارگزاران را افزایش دهد؛ از این رو از شرکت‌های دارای توانمندی صادراتی، تجار و شرکت‌های مدیریت صادرات دعوت کرده است تا برای ثبت نام و اعلام آمادگی خود به آدرس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۰۰٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha