۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در اربعین قابل تقدیر بود
استاندار ایلام:

خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در اربعین قابل تقدیر بود

ایلام- استاندار ایلام گفت: خدمات، تلاش شبانه روزی و جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)در اربعین امسال قابل تقدیر بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام، حسن بهرام نیا افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین بسیار خوب ورود پیدا کرد و خدمات ارزنده‌ای؛ از قبیل توزیع غذا، توزیع آب خنک، وسایل سرمایشی، نصب آبسرد کن‌ها و سایر اقدامات ارائه کردند که قابل تقدیر و قدردانی است.

وی، با بیان اینکه اگر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با مدیرکل جهادیش نبود قطعا دچار مشکلات می‌شدیم، افزود: علی رغم اینکه امسال بسیاری از مرزها را برای ورود و خروج باز کردند تصور بر این بود که مرز مهران کمرنگ شود ولی با وجود بازگشایی مرزهای دیگر باز مردم نگذاشتند مرز مهران از رونق بیفتد.

بهرام نیا، خاطرنشان کرد: بیش از سه میلیون و دویست هزار تردد را در مرز مهران داشتیم که بار سنگین تهیه آب و غذای این زائران بر دوش مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان بود.

استاندار ایلام، تصریح کرد: از هم اکنون باید نسبت به ایجاد و تکمیل زیر ساخت‌ها و ساماندهی موکب ها با داشتن برنامه جلو برویم و الان هم حتی دیر است.

وی ادامه داد: انتظار اینست که اقدامات ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، استان از همین حالا با برنامه و با سازماندهی مواکب نه تنها در سطح استان که در سطح کشور انجام دهد.

بهرام نیا، افزود: مشکلی که امسال داشتیم بحث سردخانه ها بود، و با توجه به گرمسیری بودن مرز مهران ایجاد کارخانه یخ یکی از ضروریات ماست که از الان برای ساخت کارخانه یخ باید ورود کنیم چرا که این یک کار مقطعی نیست بلکه مستمر و مداوم است که نیاز به پیگیری دارد.

کد خبر: ۲۰۰٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha