۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
علت افزایش ۱۰ درصدی قیمت گوشت منجمد در بازار همدان بررسی شود
معاون استاندار همدان:

علت افزایش ۱۰ درصدی قیمت گوشت منجمد در بازار همدان بررسی شود

همدان - معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه هدف ستاد تنظیم بازار رفع مشکلات مردم است، گفت: باید علت افزایش ۱۰ درصدی قیمت گوشت منجمد نسبت به مبلغ مصوب بررسی و با متخلفان طبق قانون برخورد شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ظاهر پور مجاهد پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، گفت: غرفه‌های شهرداری همدان باید در بحث قیمت‌ها قانون را رعایت کنند و کالاها را با قیمت مناسب ارائه دهند.

وی با بیان اینکه غرفه‌هایی که شهرداری در محله‌ها در نظر گرفته باید کالاها را با قیمت مناسب و پایین‌تر در اختیار شهروندان قرار دهند، گفت: اگر در این زمینه با ستاد تنظیم بازار همکاری صورت نگیرد در یک اقدام ضربتی تمامی غرفه‌های متعلق به شهرداری و واحدهای فعال در بازار روزها که اقدام به عرضه کالا با قیمت نامتعارف می‌کنند پلمب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تاکید کرد: باید نظارت و کنترل بر بازار به صورت جدی صورت گیرد تا فضا برای جولان واسطه‌ها نباشد.

پور مجاهد با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار کوتاه کردن دست واسطه‌ها در بازار است، گفت: گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان در کمیسیون تنظیم بازار باید به رفع و کاستن مشکلات مردم منتهی شود.

وی اضافه کرد: کمیته‌های عضو باید در ستاد تنظیم بازار گزارش‌هایی مبنی بر تلاش در جهت کاهش قیمت ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه کمیته نظارت باید بر مراکز توزیع کالاهای مورد نیاز بازار نظارت بیشتری داشته باشد، افزود: باید علت افزایش ۱۰ درصدی قیمت گوشت منجمد نسبت به مبلغ مصوب بررسی و با متخلفان طبق قانون برخورد شود.

کد خبر: ۲۰٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha