۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
تولید گاز پارس جنوبی ۵ درصد افزایش یافت| ارسال ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز به شبکه سراسری در ۲۳ روز
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تولید گاز پارس جنوبی ۵ درصد افزایش یافت| ارسال ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز به شبکه سراسری در ۲۳ روز

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افرایش ۵ درصدی تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد و گفت: از ابتدای زمستان تاکنون، ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی تولید شده است.

احمد باهوش در حاشیه بازدید از فازهای پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سرمای شدید زمستان امسال، مصرف گاز را بشدت بالا برده و بویژه در چند روز اخیر، بیشترین میزان مصرف گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: صرفه‌جویی در مصرف و مدیریت بهینه در زمینه استفاده از انرژی گاز، امر بسیار مهمی است که امیدوارم مردم شریف ایران اسلامی با رعایت این مساله، ما را کمک کنند.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی با استفاده از توان متخصصان داخلی و با استفاده از فناوری و دانش، اهتمام جدی در افزایش تولید و ارسال گاز به مناطق مختلف کشور را دارند که بحمدالله به توفیقات خوبی رسیده‌ایم.

باهوش از تولید ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: از یکم دی ماه تا پایان هفته گذشته، بیش از ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های مختلف تولید و به بازار سراسری ارسال شده است.

وی اضافه کرد: میزان تولید گاز در پارس جنوبی نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: باتوجه به تداوم سرمای هوا و بالاتر رفتن مصرف گاز، تمام توان خود را برای تولید حداکثری و افزایش ظرفیت به کار می‌گیریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۲۰۰٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha