۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت ایران‌خودرو تا ۲۲ بهمن
شهردار تهران در بازدید از شرکت ایران‌خودرو خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت ایران‌خودرو تا ۲۲ بهمن

شهردار تهران گفت: با همراهی مسئولان دو مجموعه تا ۲۲ بهمن امسال متن اولیه تفاهم‌نامه با ایران‌خودرو آماده شود و مبتنی بر آن در ماه های پایانی امسال فرایند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را آغاز کنیم.

به گزارش بازار، علیرضا زاکانی در جریان بازدید خود ضمن اشاره به چالش‌های فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور افزود: امروز در تهران و سایر شهرهای ایران با مسئله فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی روبرو هستیم، به نحوی که در پایتخت برای نوسازی ناوگان به ۵۰ هزار تاکسی، ۲۵ هزار ون و ۶ هزار دستگاه اتوبوس نیاز داریم.انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت ایران‌خودرو تا ۲۲ بهمن

شهردار تهران در ادامه گفت: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باید برنامه‌های تحول زا داشته باشیم، زیرا در حل این چالش، هم زمان برای ما مهم است و هم کم و کیف کار.

زاکانی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: مطابق مصوبات باید حدود ۵۰ هزار دستگاه خودرو از خارج از کشور وارد می‌کردیم، اما اولویت شهرداری استفاده از ظرفیت تولید داخل است و به جز وضع اضطراری سراغ محصولات خارجی نخواهیم رفت.

وی در ادامه تاکید کرد: در استفاده از تولید داخل باید مسئله آسایش و رفاه مردم را نیز در نظر بگیریم؛ به علاوه شهرداری اشتیاق دارد برای پیشبرد اهداف خود در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقداماتی مشارکتی با همراهی مجموعه‌های صنعتی انجام دهد.

کد خبر: ۲۰۰٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha