۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کمیسیون تلفیق مجلس وارد بررسی کلیات لایحه بودجه در بخش مصارف شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲:

کمیسیون تلفیق مجلس وارد بررسی کلیات لایحه بودجه در بخش مصارف شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس از ورود این کمیسیون به بررسی کلیات این لایحه در بخش مصارف بودجه با حضور رئیس مجلس و رئیس سازمان برنامه خبر داد.

به گزارش بازار، رحیم زارع گفت: در نشست امروز رئیس مجلس بر تخفیف مالیاتی و حمایت از کسب و کارهای کوچک و فعال در فضای مجازی تأکید کرد و درباره ضعف و قوت‌های لایحه بودجه توضیح داد.

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس، دولت ۱۰۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه‌ها در نظر گرفته و افزایش حقوق را ۲۰ درصد قرار داده است.

حداقل حقوق پیش بینی شده در لایحه بودجه دولت ۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده که از مالیات هم معاف است؛ با این حال رسانه‌ها از نظر برخی نمایندگان مجلس برای افزایش کف حقوق خبر داده‌اند.

دولت همچنین برای صندوق‌های پیشرفت هر استان هزار میلیارد تومان و برای صندوق تثبیت بازار سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده است.

۶۹ هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای حوزه سلامت است و ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح پزشک خانواده در نظر گرفته شده است.

با پایان بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس، اعضای این کمیسیون برای کلیات رأی گیری می‌کنند. به گفته سخنگوی کمیسیون، سه شنبه یا چهارشنبه این هفته رأی گیری برای کلیات انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۰٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha