۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
شکل گیری الگوی صعودی «سه سرباز سفید» برای بیت کوین و ادامه روند افزایش قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

شکل گیری الگوی صعودی «سه سرباز سفید» برای بیت کوین و ادامه روند افزایش قیمت

قیمت بیت کوین روز دوشنبه بار دیگر موفق شد پس از اصلاحی دو روزه، وارد کانال ۲۱ هزار دلار شده و به نظر می رسد روند صعودی قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار؛ قیمت بیت کوین روز دوشنبه بار دیگر موفق شد پس از اصلاحی دو روزه، وارد کانال ۲۱ هزار دلار شده و با اینحال، هش ریت این رمزارز به بالاترین میزان در طول تاریخ خود افزایش یافته که استخراج بیت کوین را برای ماینرها بسیار پر هزینه تر از گذشته کرده است.

اساسا افزایش هش ریت بیت کوین ارتباطی مستقیم با قیمت این رمزارز داشته که نشان دهنده کاهش عرضه از طریق استخراج است و می تواند در میان مدت به سود قیمت تمام شود.

همچنین، برای نخستین بار از زمان فروپاشی صرافی FTX، حجم بازار رمزارزها از یک تریلیون دلار عبور کرده که نشانه ای مثبت برای این بازار پر طرفدار به حساب می آید.

شکل گیری الگوی صعودی «سه سرباز سفید» برای بیت کوین و ادامه روند افزایش قیمت

در حال حاضر، مقاومت فوری بیت کوین روی ۲۱۳۵۰ دلار قرار داشته و در صورت موفقیت گاوها برای عبور از این مقاومت، قیمت می تواند وارد کانال ۲۲ هزار دلار شده و مقاومت بعدی پیش روی این رمزارز روی ۲۲۸۵۰ دلار قرار خواهد داشت.

در ادامه مسیر، مقاومت بعدی و مهم بیت کوین روی ۲۴۵۰۰ دلار قرار خواهد داشت. شکل گیری الگوی سه سرباز سفید در نمودار قیمت بیت کوین می تواند منجر به ادامه افزایش قیمت این رمزارز شده که البته چنین افزایشی، افزایش قیمت برای آلتکوین ها را نیز در بر خواهد داشت.

دو شاخص RSI و MACD هر دو نشان دهنده ادامه روند صعودی بوده و این شانس را افزایش می دهد که قیمت بتواند امروز، از سطح ۲۱۳۵۰ دلار عبور کند.

کد خبر: ۲۰۰٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha