۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
مجهز بودن نانوایی ها به سوخت دوم |مردم برای تأمین نان نگران نباشند
رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی:

مجهز بودن نانوایی ها به سوخت دوم |مردم برای تأمین نان نگران نباشند

بیرجند-رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه به مردم این اطمینان را می‌دهیم که سوخت دوم نانوایی ها تأمین شده، گفت:از این جهت نگرانی بابت تعطیلی نانوایی ها به خاطر قطع گاز وجود ندارد.

محمد مختاری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر گاز همه واحدهای نانوایی در خراسان جنوبی وصل است.

رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی بیان کرد: برخلاف شایعات، تغییری در ساعت کار نانوایی ها وجود ندارد و همکاران طبق روال سابق به شهروندان عزیز ارائه خدمت خواهند داشت.

مختاری ادامه داد: در صورت قطع احتمالی گاز نیز سوخت دوم مورد نیاز(گازوئیل) برای نانوایی ها تأمین شده و شرکت پخش فرآورده های نفتی تأکید کرده که درباره تأمین سوخت جایگزین نانوایی ها هیچ مشکل وجود ندارد.

وی افزود: به همه نانوایی ها نیز توصیه شده که مشعل گازوئیل برای واحد صنفی خود داشته باشند تا در صورت افت فشار و قطعی گاز بتوانند خدمت رسانی به مردم را ادامه دهند.

رئیس اتحادیه آرد و نان خراسان جنوبی با اشاره به شلوغی صف های نانوایی‌ها در بیرجند گفت: برخی از مردم نگرانی بابت احتمال قطع گاز، اعطیلی نانوایی ها و عدم دسترسی به نان را دارند و همین موضوع موجب شلوغی صف های نانوایی ها شده است.

مختاری با تأکید بر اینکه به مردم این اطمینان را می‌دهیم که سوخت دوم نانوایی ها تأمین شده است، گفت: از این جهت دلیلی برای نگرانی از تعطیلی نانوانایی ها بخاطر افت فشار گاز وجود ندارد.

وی یادآور شد: با این وجود برای اطمینان بخشی به مردم ۵۰ نانوایی کشیک نیز درنظر گرفتیم که دو ساعت به ساعات کاری شیفت عصر آنان افزوده شده است.

کد خبر: ۲۰۰٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha