۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
افزایش ۵ درصدی تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
از ابتدای زمستان ۱۴۰۱ محقق شد

افزایش ۵ درصدی تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد: در ۲۳ روز سپری‌شده از زمستان امسال (یکم تا ۲۳ دی‌ماه) بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش گفت: هم‌زمان با ورود جبهه هوای سرد به کشور و افزایش مصرف گاز خانگی، متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در همه واحدهای پالایشگاهی به‌صورت ۲۴ ساعته برای تأمین گاز مورد نیاز مردم سراسر کشور فعال هستند.

وی بیان کرد: از ابتدای فصل زمستان امسال (یکم دی‌ماه) تا پایان روز بیست‌وسوم دی‌ماه، بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز به خط لوله سراسری تزریق شده که این حجم تولید و تزریق گاز به خط سراسری نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این حجم تولید و تزریق به خط سراسری نشان از عزم راسخ و بسیار محکم متخصصان و کارکنان مجتمع به‌منظور رفاه آرامش و آسایش دارد.

باهوش با بیان اینکه کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی همه توان خود را برای انتقال پایدار گاز به خط سراسری کشور به‌کار بسته‌اند، تأکید کرد: با توجه به افزایش مقدار مصرف گاز در این روزها، همه واحدها با حداکثر آمادگی و استفاده ۱۰۰ درصدی از قطعات و تجهیزات باکیفیت ایرانی، با پایداری در تأمین گاز در تلاش‌اند هیچ‌ خللی در تأمین و تزریق گاز مورد نیاز مردم نداشته باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: انتظار می‌رود هموطنان در استفاده از این انرژی خدادادی صرفه‌جویی و مصرف را مدیریت کنند تا ماه‌های سرد امسال نیز با سربلندی سپری شوند.

کد خبر: ۲۰۰٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha