۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
تصمیم «جاستین سان» برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بر روی یک شرکت رمز ارزی!
در گفتگو با رویترز مطرح شد؛

تصمیم «جاستین سان» برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بر روی یک شرکت رمز ارزی!

«جاستین سان» میلیونر مشهور و مدیرعامل سابق شرکت رمزارزی «ترون» از تصمیم احتمالی خود برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در شرکت رمزارزی «گروه ارز دیجیتال» خبر داد.

به گزارش بازار؛ «جاستین سان» میلیونر مشهور و مدیرعامل سابق شرکت رمزارزی «ترون» از تصمیم احتمالی خود برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در شرکت رمزارزی «گروه ارز دیجیتال» خبر داد.

بر اساس این گزارش، سان در گفتگو با رویترز گفت که احتمالا برای خرید بخش قابل توجهی از سهام شرکت گروه ارز دیجیتال (DCG) حدود یک میلیارد دلار هزینه خواهد کرد. گفته می شود ارزش سهام شرکت مذکور در سال ۲۰۲۱ و دوران اوج بازار رمزارزها، بیش از ۱۰ میلیارد دلار برآورد شده و بیش از ۵۰ میلیارد دلار دارایی رمزارزی در اختیار داشته است.

از مجموع دارایی های جاستین سان اطلاع دقیقی در دست نیست؛ اما برآورد حدودی ثروت وی ۳ میلیارد دلار است که به گفته سان، بخشی از این ثروت به صورت دارایی های مرسوم و عادی و بخش مهمی از آن نیز به شکل دارایی های دیجیتال است.

لازم به ذکر است، شرکت گروه ارز دیجیتال یکی از هلدینگ های بزرگ فعال در زمینه بازار رمزارزها بوده و صرافی هایی همچون «جنسیس» متعلق به این شرکت است. این در حالیست که سان و جنسیس هر دو، از زمان ریزش سنگین بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲، در ضرری چشمگیر به سر میبرند.

به عنوان مثال، صرافی جنسیس طی یک ماه گذشته، بیش از ۳۰ درصد از نیروهای خود را به دلیل مشکلات مالی اخراج کرده و صرافی مشهور «جمینای» به عنوان شریک تجاری جنسیس نیز علاوه بر تعدیل نیرو، بسیاری از سرویس های مالی رمزارزی خود همچون وام دهی و سپرده گذاری رمزارزی را به حال تعلیق در آورده است.

کد خبر: ۲۰۰٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha