۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
۲۳ فرصت سرمایه گذاری کشاورزی در نوشهر و چالوس شناسایی شد
در گفتگو با بازار؛

۲۳ فرصت سرمایه گذاری کشاورزی در نوشهر و چالوس شناسایی شد

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۲۳ فرصت سرمایه گذاری در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت در بخش کشاورزی شناسایی شده است.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شناسایی ۲۳ فرصت سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی در شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت اظهار داشت: اجرای این فرصت های سرمایه گذاری به رونق و توسعه کشاورزی منجر خواهد شد.

وی با اظهار این که فرصت های سرمایه گذاری با رویکردهای دانش بنیان شناسایی شده است، افزود: یکی از طرح های دانش بنیان در حوزه کشاورزی در زمینه پرورش زالو بوه که در بخش کجور در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در زمینه زالودرمانی و پرورش زالو ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد و علاوه براین برای توسعه و بهبود بخش باغبانی نیز آمادگی داریم صنایع تبدیلی را در کنار باغداری و کیوی توسعه دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر اجرای کشاورزی دانش بنیان و تولید دانش محور تاکید کرد و گفت: کشاورزی و تولیدات آن حرکتی پرشتاب دارد و افزایش عملکرد و تولید محصولات و کاهش هزینه‌های آن از جمله برنامه‌ها است.

عنایتی یادآور شد: جهاد کشاورزی نقش مهمی در اجرای پروژه های محرومیت زدایی دارد زیرا فعالیت های این استان بر پایه کشاورزی بنا نهاده شده است.

کد خبر: ۱۹۹٬۸۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha