۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
اختصاص ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، به طرح های درمان بیمه‌شدگان
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی عنوان کرد

اختصاص ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، به طرح های درمان بیمه‌شدگان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: امسال بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بخش درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی که خدمات رایگان به بیماران بیمه‌شده ارائه می‌دهد، اختصاص داده شده است.

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان لرستان و در شهرستان بروجرد پس از بازدید از بیمارستان کوثر و دیدار و گفتگو با مدیران و کارکنان این بیمارستان و عیادت از تعدادی از بیماران بستری در این مرکز درمانی، با ابراز رضایت از پیشرفت طرح توسعه این مرکز گفت: امسال بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بخش درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی که خدمات رایگان به بیماران بیمه‌شده ارائه می‌دهد، اختصاص داده شده است.

موسوی افزود: تأمین‌اجتماعی یک سازمان خدمات‌محور است که بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارگران، خدمت‌گیرندگان مستقیم این سازمان هستند و به نحوی همه مردم از این سازمان و خدمات آن منتفع هستند.

وی گفت: در بازدیدهای استانی و شهرستانی بنا بر این گذاشته شده است که فرآیندها، ظرفیت‌ها و مشکلات احتمالی در مسیر ارائه خدمات را به صورت مستقیم مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر موانعی هست آن را برطرف کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: در شهرستان بروجرد نیز به همین منظور حضور پیدا کرده‌ایم تا ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به همه همکارانی که برای خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند، موانعی را که ممکن است در بخش‌های مختلف وجود داشته باشد با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و نمایندگان محترم این شهرستان برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های اساسی ما در تأمین‌اجتماعی، توسعه بخش درمان مستقیم است، افزود: به لطف خدا و به برکت نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، امروز ما بالغ بر ۴۰۰ مرکز درمانی ملکی مستقیم داریم.

موسوی گفت: همچنین در بخش توسعه، ایجاد و طراحی‌های اولیه در سال جاری ۱۸۳ طرح در دست اجرا داریم که بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده‌ایم تا این بخش از خدمات‌رسانی را که به نحوی هم مورد نیاز است و هم مورد رضایت مردم عزیز است، تقویت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در بیمارستان کوثر بروجرد نیز طرح توسعه در حال اجراست و در طرح توسعه این بیمارستان، تعداد تخت‌های بیمارستانی از ۳۲ تخت به بیش از ۹۶ تخت خواهد رسید که امروز شاهد پیشرفت خوب این طرح بودیم و عزیزان قول دادند که تا پایان امسال به تحویل موقت می‌رسد و پس از آن امیدواریم با تأمین تجهیزات مورد نیاز، به‌سرعت به مرحله بهره‌برداری برای عموم جامعه به‌ویژه بازنشستگان، کارگران و بیمه‌شدگان عزیز برسد.

وی گفت: تلاش می‌کنیم که اگر موانعی هست در جلسه اداری که امروز در این شهرستان برگزار می‌شود برطرف کنیم تا کیفیت خدمات مطلوب‌تر باشد.

کد خبر: ۱۹۹٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عباس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      بهتراست این خدمات را ازمناطق محروم مانند شهرستان کهنوج استان کرمان شروع کنید که دسترسی به هیچ نوع خدماتی ندارد
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
      0 0
      آقای موسوی هاشمی۲۵٪باقی مانده همسانسازی سال ۱۴۰۰ چه می شود
    • حمید رضا غلامرضایی IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      0 0
      ضمن تشکر از مدیریت سازمان تامین اجتماعی ایران خواهشمندیم نسبت به همسان سازی و عیدی معادل کارگر شاغل با بازنشسته اقدام نمایید تا این قشر یک عمر دعا گوی شما باشد طلب سازمان تامین اجتماعی را از دولت پیگیر باشید با تشکر