۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۱۷۳ فقره تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد
رئیس سازمان صمت قزوین:

۱۷۳ فقره تسهیلات رونق تولید در قزوین پرداخت شد

قزوین – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سال گذشته ۱۷۳ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۵۳۸ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، عزیزالله افضلی اظهار داشت: همچنین در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی ۳۵ فقره به مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان و در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در بخش صنعت ۲۱ فقره به مبلغ ۱۴۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: هدف گذاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و فلسفه ایجادی آن در وزارت صنعت، معدن و تجارت بر مبنای شعارهای اقتصادی در سال‌های اخیر است که مقام معظم رهبری برای حل مشکلات اقتصادی کشور انتخاب کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین افزود: تحقق این شعارها پیرامون اقتصاد کشور نیازمند توجه ویژه همه دستگاه‌ها در هم افزایی به منظور ایجاد رونق تولید است که باید در سال جهش تولید به صورت جدی شاهد افزایش این رویکردها باشیم.

افضلی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و استان، افزود: به دنبال شیوع این بیماری شرایط برای کشور و حوزه تولید سخت شد اما اتفاقات خوبی هم در حوزه تولید رخ داد و بسیاری از پتانسیل‌های ناشناخته صنعت استان مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی حتی در این شرایط اقتصادی از وضعیت موجود ابراز رضایت می‌کنند چون بسیاری از ظرفیت‌های موجود ناشناخته فعال شده و به بهره برداری رسیده است.

رئیس سازمان صمت با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان در حوزه تحریم، هزینه‌های گزافی را پرداخت می‌کنند، افزود: از نمایندگان بخش‌های دولتی انتظار داریم که دست تولیدکنندگان را در این شرایط بگیرند و قوانین و مقررات موجود را تا حد ممکن برای کمک به واحدهای تولیدی استان تفسیر و بررسی کنند.

کد خبر: ۱۹٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha