۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
سرمایه گذاری ۶۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان
استاندار همدان خبر داد:

سرمایه گذاری ۶۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان

همدان - استاندار همدان از سرمایه گذاری ۶۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان خبر داد و گفت: سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان پیش بینی شده بود که به بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیاردتومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از کارخانه تولید بتن بریس با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی، سنگر مقاومت دست واحدهای تولیدی است و این واحدها باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: در خط مقدم مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم و در این شرایط نیز حمایت از واحدهای تولیدی ضروری است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه بخش مهمی از منابع درآمدی دولت به بخش خصوصی مربوط است و بر همین اساس عمده تلاش دولت نیز حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال است، گفت: مطالبات و مسائل بخش خصوصی و واحدهای تولیدی باید پیگیری و حل و فصل شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی استان همدان باید مشکلات و مسائل خود را به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارائه کنند، گفت: اقدامات لازم در کمیته‌های تخصصی انجام و موارد مورد نیاز برای رفع مشکلات مصوب می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به سال جهش تولید اضافه کرد: باید رونق تولید را برای بهبود معیشت مردم دنبال کنیم و برای این کار نیازمند ایجاد فرصت شغلی و از بین بردن بیکاری هستیم.

وی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: منابع خود را به سمت بسترسازی برای رونق تولید سوق داده ایم و تلاش می‌کنیم با حفظ واحدهای تولیدی موجود ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

استاندار همدان با اشاره به سرمایه گذاری ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در استان همدان طی سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان پیش بینی شده بود که به بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاهرخی با بیان اینکه در راستای جهش تولید نیز پروژه‌هایی برای امسال مشخص شده است، ادامه داد: حدود ۷۰ پروژه تعریف شده که بخش خصوصی با ۸ هزار میلیارد تومان برای به ثمر رسیدن آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

کد خبر: ۱۹٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha