۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال

وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی‌نژاد، گفت: کشور به یک نمایشگاه جامع در بخش کشاورزی نیاز دارد و این نمایشگاه برای عرضه تولیدات باکیفیت ایرانی و توسعه صادرات بسیار حائز اهمیت است، بنابراین یکی از وظایف ما در وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از نمایشگاه‌های کشاورزی است. تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال

وی با اشاره به افزایش تولید در سال ۱۴۰۱، افزود: افزایش در تمام حوزه‌های کشاورزی اعم از زراعی، باغی، دام و طیور و شیلات رقم خورده است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دغدغه کشاورزان تولید محصول باکیفیت است، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی مأموریت دارد تا غذای سالم، باکیفیت، ارزان و با منشأ داخلی را تأمین کند لذا در حوزه سلامت یکی از دغدغه‌های ما کیفیت سموم و کود است.

ساداتی‌نژاد اضافه کرد: در حوزه سلامت نشانی را سازمان تحقیقات معرفی کرده به نام نشان سلامت تات و تلاش می‌کند که محصولات کشاورزی سالم و عاری از باقیمانده سموم به مردم ارائه کند.

وی در مورد تولید رقم جدید برنج نیز گفت: پس از یکسال تحقیقات، محصول برنج با مدیریت تلفیقی توسط سازمان تات تولید شده است، همچنین با شناسنامه‌دار کردن بسترهای تولید، محصول باکیفیت و سالم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و تاکید کرد: اولین جلسه این ستاد امروز با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد، کاشت یک میلیارد اصله نهال با کمک بخش‌های مردمی یک نهضت ملی و مردمی است و امیدواریم این طرح در اسفند ماه و همزمان با روز ملی درختکاری در سراسر کشور آغاز شود و مردم در این طرح مشارکت کنند.

کد خبر: ۱۹۹٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha