۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
تعدیل قیمت‌ها با عرضه خودرو در بورس کالا
رئیس سازمان بورس مطرح کرد

تعدیل قیمت‌ها با عرضه خودرو در بورس کالا

عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: عرضه خودرو در بورس کالا، روند قیمتی خودروهایی که در بورس عرضه شده اند، را منطقی‌تر کرده است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مجید عشقی در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شواری عالی بورس در رابطه با برنامه‌های در دست اقدام برای افزایش عرضه خودرو در بورس گفت: امیدواریم با سلسله اقداماتی، از جمله اصلاح ساختار مالی شرکت‌های خودروسازی، اصلاح مدیریت شرکت ها، تامین قطعات، افزایش بهره وری و ... که وزارت صمت نیز پیگیر آن است، بتوانیم عرضه خودرو را افزایش دهیم.

وی افزود: عرضه خودرو در بورس قطعا به افزایش قیمت منجر نشده و شاهد آن هستیم که روند قیمتی خودروهایی که در بورس عرضه شده اند، منطقی‌تر است.

دبیر شورای عالی بورس و ارواق بهادار گفت: امیداواریم با افزایش عرضه‌ها و تعیین برنامه هفتگی، این افزایش قیمت‌ها کنترل شود و منافع حاصل از این عرضه‌ها به نحوی به خودروساز و مردم برسد که خوردوساز در سال‌های آینده افزایش تولید و توسعه محصولات جدید را در دستور کار داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما معتقدیم با عرضه خودروها با قیمتی منطقی در بورس، خوردوسازها بتواند افزایش تولید و عرضه داشته باشد که خود این موضوع باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۹٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha