۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
شعبه خواجو بانک سینا به بهره‌برداری رسید
 با حضور سرپرست بانک سینا و اعضای هیات عامل؛

شعبه خواجو بانک سینا به بهره‌برداری رسید

سرپرست بانک سینا ضمن تشریح نقاط قوت اصفهان اذعان داشت: افتتاح شعبه جدید در این منطقه می‌تواند دستاوردهای مطلوبی برای بانک به همراه داشته باشد.

به گزارش بازار، غلامرضا فتحعلی سرپرست بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه خواجوی اصفهان بر تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف بانک در مسیر تحول کسب‌وکار و رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان تاکید کرد.

فتحعلی ضمن تشریح نقاط قوت و ظرفیت‌های طبیعی شهر اصفهان اذعان داشت: افتتاح شعبه جدید در این منطقه می‌تواند دستاوردهای مطلوبی برای بانک به همراه داشته باشد و استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها، زمینه‌ساز رشد و تعالی بانک خواهد بود.

وی با بیان این‌که امنیت و کیفیت خدمات، نقطه قوت هر بانکی به شمار می‌رود، افزود: امروزه ترقی در دنیای کسب‌وکار بر پایه مشتری‌مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه‌ای که توسعه محصولات و ارائه آن به مشتری بدون در نظر گرفتن این اصل غیر ممکن است.

فتحعلی میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک را در قضاوت مشتری قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: سازمانی که تسهیل و تسریع در خدمات و برقراری ارتباط با مشتری را شرط اول ارائه خدمات قرار دهد، توانایی جذب مشتری‌های وفادار و پایدار را خواهد داشت.

گفتنی است شعبه خواجو سی‌ویکمین شعبه بانک سینا در اصفهان است که در مراسم افتتاح آن تعدادی از اعضای هیأت عامل بانک نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۱۹۹٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha