۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
توزیع ۲۵۰۰ تن برنج و شکر همزمان با ماه رمضان در قم
رئیس سازمان صمت قم خبر داد؛

توزیع ۲۵۰۰ تن برنج و شکر همزمان با ماه رمضان در قم

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از توزیع ۱۷۰۰ تن برنج و ۸۰۰ تن شکر ویژه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان قم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی بیان کرد: سهمیه برنج استان ۱۷۰۰ تن بوده که در اختیار واحدهای معتمد و فروشگاه‌های معتبر قرار گرفته و با قیمت هرکیلو هشتاد هزار ریال توزیع شده است.

وی تصریح کرد: بخشی ازاین سهمیه در قالب رزمایش طرح ضیافت و مواسات همدلی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است و همچنین ۸۰۰ تن شکر توسط هشت کارخانه استان بسته بندی شده و در بسته‌های ۹۰۰ گرمی، یک و ۱.۸ کیلوگرم در بازار توزیع شد.

رئیس سازمان صمت قم گفت: این بسته‌ها با درج «فروش آزاد ممنوع» در اختیار عاملان معتبر و فروشگاه‌های معتمد قرار گرفته و به ترتیب با قیمت ۵۴۰۰ و ۵۹۰۰ و ۱۰,۶۰۰ ریال باید به مصرف کنندگان عرضه شود.

سیجانی با اشاره تنظیم بازار قند در این ماه مبارک که هر کیسه پنج کیلوگرمی قند تنظیم بازار به قیمت ۶۶ هزار ریال باید به فروش برسد، تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بر توزیع ۱۱۵ تن استان نظارت شده است.

وی افزود: با رعایت تمام دستورالمعل ها و پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای امسال چهار جلسه کارگروه تنظیم بازار و یک جلسه شورای سیاستگذاری آرد و نان و گندم به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد که ۳۲ مصوبه داشته و در حال پیگیری مصوبات آن هستیم.

رئیس سازمان صمت قم در پایان بیان کرد: در این راستا ۲۴۸پ رونده تشکیل شده و چنانچه شهروندان در خصوص کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت و سایر موارد، اعتراضی دارند مراتب را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۹٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha