۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
صعود شتابان قیمت هدرا هشگراف در بازار| فرصت برداشت سود را از دست ندهید!
تحلیل بازار رمز ارزها؛

صعود شتابان قیمت هدرا هشگراف در بازار| فرصت برداشت سود را از دست ندهید!

قیمت رمزارز هدرا هشگراف (HBAR) طی چند روز گذشته با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار عملکرد خوبی از خود نشان داده و قیمت آن به بالای ۰.۰۴۵ دلار افزایش یافته است.

به گزارش بازار؛ قیمت رمزارز هدرا هشگراف (HBAR) طی چند روز گذشته با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار عملکرد خوبی از خود نشان داده است. هدرا موفق شده قیمت خود را به بالاترین سطح یعنی ۰.۰۴۵ دلار افزایش دهد بالاترین میزان قیمت این رمزارز از ۲۱ دسامبر به این سو محسوب می شود.

با این حساب، قیمت HBAR نسبت به پایین ترین سطح خود در ماه دسامبر بیش از ۲۵ درصد جهش داشته و ارزش بازار آن به بیش از ۱.۱ میلیارد دلار افزایش یافته است. توکن‌های محبوب دیگر مانند GALA، Fetch.ai و Aptos نیز بازگشته‌اند.

پیش بینی قیمت هدرا هشگراف

hbar price

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت HBAR طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. قیمت این رمزارز همچنین به محدوده بالاتر از سطح مقاومت مهم ۰.۰۴۰ دلار حرکت کرده که بالاترین نقطه ۲ ژانویه به حساب می آید. قیمت همچنین در محدوده بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه حرکت کرده و از نقطه مقاومت مهم ۰.۰۴۴ دلار که بالاترین سطح در ۲۷ دسامبر بود نیز فراتر رفته است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به سطح خرید رسیده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که هدرا با برداشت سود سرمایه گذاران عقب نشینی کند. اگر این اتفاق بیفتد، سطح کلیدی بعدی برای رصد روی ۰.۰۴۰ دلار خواهد بود. حرکت به بالای نقطه مقاومت در ۰.۰۴۵ دلار، دیدگاه مربوط به حرکت اصلاحی احتمالی هدرا را باطل می کند.

کد خبر: ۱۹۹٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha