۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
ورود هلدینگ‌ها و پتروشیمی‌ها در پروژه‌های مشترک استان‌های بوشهر و فارس
استاندار بوشهر خواستار شد؛

ورود هلدینگ‌ها و پتروشیمی‌ها در پروژه‌های مشترک استان‌های بوشهر و فارس

بوشهر- استاندار بوشهر خواستار ورود هلدینگ‌ها و پتروشیمی‌ها در پروژه‌های مشترک استان‌های بوشهر و فارس شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در نشست مشترک با مدیران ارشد استان‌های بوشهر و فارس و نایب رئیس اول مجلس، بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های مشترک دو استان تاکید کرد.

در این نشست که با حضور دکتر نیکزاد نایب رئیس اول مجلس، اعضای مجمع نمایندگان استان‌های بوشهر و فارس، استانداران بوشهر و فارس و معاونین استاندار برگزار شد، در ارتباط با مشارکت پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌های نفتی و ایجاد کنسرسیومی از شرکت‌های بزرگ کشور در پروژه‌های مهم بویژه پروژه آزادراه بوشهر به شیراز بحث و تبادل نظر شد.

استاندار بوشهر در حاشیه این جلسه اظهار داشت: عزم دولت سیزدهم برای عمران و آبادانی سراسر کشور جزم است و همه باید در این مسیر نهایت توان خود را به کار گیریم.

احمد محمدی زاده افزود: در این جلسه، طرح‌ها و پروژه‌های مهمی که بین دو استان مشترک است، مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفت و مقرر شد برای تکمیل این پروژه‌ها، تمام ظرفیت موجود را به کار گیریم.

وی اضافه کرد: دکتر نیکزاد نایب رئیس اول مجلس، نمایندگان استان‌های بوشهر و فارس در مجلس شورای اسلامی و محمدهادی ایمانیه استاندار فارس نیز در این جلسه، مطالب و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و امیدوارم خروجی جلسه منجر به تسریع در تکمیل پروژه‌ها شود.

بر اساس این گزارش، تکمیل بزرگراه شیراز بوشهر و راه‌آهن شیراز-بوشهر- عسلویه از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر: ۱۹۹٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha