۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
ساخت ۱۳۸۸ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان
استاندار بوشهر خبر داد:

ساخت ۱۳۸۸ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان

بوشهر- استاندار بوشهر از ساخت ۱۳۸۸ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان در قالب طرح جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده بعد از ظهر امروز با همراهی فرماندار تنگستان و مدیران این شهرستان از پروژه‌های "جهش تولید مسکن" در تنگستان بازدید و در جریان آخرین پیشرفت فیزیکی طرح قرار گرفت.

استاندار بوشهر در این بازدید اظهار داشت: طرح جهش تولید مسکن از طرح‌های مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود و در استان بوشهر نیز شاهد اجرای موفق این طرح در شهرستان های ده گانه هستیم.

وی افزود: دولت برای رفاه و آرامش جوانان، نسبت به ایجاد مسکن برای مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار اهتمام ویژه دارد و امسال شاهد تسریع در اجرای طرح جهش تولید مسکن هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تاکنون ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در نقاط مختلف استان عملیاتی و اجرایی شده و تا پایان امسال نیز بخش دیگری از واحدها اجرایی می‌شوند.

محمدی زاده تصریح کرد: واگذاری زمین در قطعات ۲۰۰ متری به جوانان در دستور کار قرار دارد که در تنگستان ۳۰ هکتار زمین تخصیص داده شده است.

استاندار بوشهر از ساخت ۱۳۸۸ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای تنگستان خبر داد و افزود: اقدامات مربوط به زیرسازی و تسطیح اراضی برای ساخت این واحدها انجام شده و تا پایان سال، کلنگ‌زنی و عملیاتی می‌شوند.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha