۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
کمبود نقدینگی مشکل اصلی تولیدکنندگان کفش تهران است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کمبود نقدینگی مشکل اصلی تولیدکنندگان کفش تهران است

تهران- جزینی، مدیر مجموعه تولیدی در تهران با بیان اینکه کمبود نقدینگی مشکل اصلی تولیدکنندگان کفش است، گفت: بانک‌ها و قوانین کشور معمولا هیچ کمکی به تولیدکنندگان نمی‌کنند.

مرتضی جزینی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اکثر واحدهای تولیدی و کارخانجات مشکل کفش های ایمن دارند، تاکید کرد: ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته به همراه علم و تکنولوژی آلمان توانایی تولید کفش های ایمن و مطمئن برای کارگران کارخانجات و...را داریم.

وی با بیان اینکه منابع اولیه عمدتا از ایران تهیه می شود و فقط ۲۰ الی ۳۰ درصد از کشورهای اروپایی که با توجه به وجود شریک آلمانی مشکلی در زمینه نقل و انتقال پول نداشتیم، افزود: کفش ها با تکنولوژی آلمان تولید می شوندبرای مثال دستگاهی که ما استفاده می کنیم نمونه دیگری در ایران ندارد.

این فعال تولید کفش با بیان اینکه ۱۰۰ نفر در این واحد صنفی ما مشغول به کار هستند که اگر نقدینگی فراهم شود تا ۳۰۰ نفر مستقیم و سه هزار نفر غیر مستقیم می توانیم ایجاد شغل کنیم، تاکید کرد: کفش زمینه خوبی برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری دارد.

جزینی با بیان اینکه نقدینگی برای کارخانجاتی مثل ما خیلی مهم هستند که متاسفانه بانک ها هیچ کمکی نمی کنند، گفت: بانک ها اصلا در کنار صنایع تولیدی نیستند.

وی با بیان اینکه کمبود نقدینگی مشکل اصلی تولیدکنندگان کفش است، بیان داشت: بانک ها و قوانین کشور معمولا هیچ کمکی به تولیدکنندگان نمی کنند

این تولید کننده در انتها با اشاره به صادرات محصولات ایرانی به کشورهای دیگر گفت : صادرات به کشورهای حوزه ی خلیج فارس مثل عراق، امارات، کویت و عمان داریم.

کد خبر: ۱۹۸٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha