۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
احداث ۲۰ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت؛ بزودی

احداث ۲۰ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت؛ بزودی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: راه‌اندازی ۲۰ بازار مشارکتی میوه و تره بار با همکاری بخش خصوصی در دستور کار است.

به گزارش بازار، ایوب فصاحت گفت: سعی داریم تا پایان سال حداقل ۱۵ تا ۲۰ بازار جدید میوه و تره‌بار با همکاری بخش خصوصی احداث کنیم.احداث ۲۰ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت؛ به‌زودی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به برنامه ریزی برای احداث ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در تهران گفت: تاکنون اقدامات مربوط به ۴۰ بازار نهایی شده است و در کوتاه‌ترین زمان کلنگ زنی خواهد شد.

ایوب فصاحت با بیان اینکه ما قول احداث ۱۰۰ بازار را دادیم و به دنبال این هستیم که حداقل ۴۰ بازار را کلنگ زنی کنیم، افزود: مساله اصلی ما در این خصوص تأمین زمین است؛ در شهرداری کارگروه ویژه‌ای تشکیل دادیم تا با توجه به اینکه ۴۰ درصد پیشرفت داشتیم، بتوانیم ۶۰ درصد باقی مانده را در ایام باقی مانده تا پایان سال به اتمام برسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران افزود: با توجه به برگزاری جلسات معاون خدمات شهری و همچنین جلسات حوزه شهردار در این زمینه، امیدواریم بتوانیم اراضی مورد نیاز را تحویل بگیریم و موضوع را پیش ببریم.

ایوب فصاحت افزود: بنا داریم بازارهایی را به صورت مشارکتی احداث کنیم و بر همین اساس امسال ۱۵ تا ۲۰ بازار مشارکتی نیز با همکاری بخش خصوصی راه اندازی خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۸٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha