۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
تردد خودرو از دو پل روگذر میدان شهید فهمیده تبریز
شهردار تبریز خبر داد؛

تردد خودرو از دو پل روگذر میدان شهید فهمیده تبریز

تبریز- شهردار تبریز از تردد وسایط نقلیه از پل روگذر اتوبان پاسداران به کوی ولیعصر از امروز ۱۸ دی خبر داد و گفت: روگذر شمالی میدان شهید فهمیده به زودی آماده تردد خودروها می شود.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: روگذرهای شمالی و جنوبی میدان شهید فهمیده راه دسترسی شهروندان از شهرک باغمیشه به اتوبان پاسداران و اتوبان پاسداران به خیابان ولیعصر(عج) را تسهیل کرده و از میزان ترافیک میدان شهید فهمیده کاهش می‌دهد.

شهردار تبریز با بیان اینکه این پروژه تا اوایل سال جاری به مدت ۲۲ ماه غیرفعال بوده، اظهار کرد: هم اکنون این پروژه پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصدی دارد که حاصل شش ماه عملیات اجرایی مداوم است.

وی اضافه کرد: ۲۳ خرداد سال جاری روزشمار عملیات اجرایی پل‌های روگذر میدان شهید فهمیده نصب شده و ۱۸ دی به عنوان روز بهره‌برداری از این پروژه اعلام شده بود.

هوشیار افزود: پل روگذر جنوبی میدان شهید فهمیده به طول ۳۵۰ متر دارای سه پایه میانی و دو کوله به عرض ۶.۲۰ متر در دو لاین خروجی از کوی ولیعصر به سمت اتوبان پاسداران است که به نام شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده است.

وی همچنین ابراز کرد: پل روگذر شمالی میدان شهید فهمیده نیز به طول ۳۷۵ متر و عرض ۶.۲۰ دارای چهار پایه میانی و دو کوله خروجی از سمت باغمیشه به سمت اتوبان پاسداران و میدان آذربایجان طراحی شده و به نام مزین خلبان شهید علی‌رضا حنیفه‌زاد نام‌گذاری شده است.

شهردار تبریز افزود: برای اجرای این ۲ پل روگذر در میدان شهید فهمیده، یک‌هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از ۲ پروژه امیدواریم شاهد کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در میدان شهید فهمیده باشیم.

کد خبر: ۱۹۸٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha