۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
۳ هزار میلیارد تومان در بخش مسکن کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود
استاندار کرمانشاه:

۳ هزار میلیارد تومان در بخش مسکن کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال سه هزار میلیارد تومان در بخش مسکن کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت: در سال جاری جهشی مناسب در بخش مسکن به وجود خواهد آمد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ‌ بازوند در نشست هم اندیشی با فعالان صنعت ساختمان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری به جهش تولید اظهارداشت: در سال جاری بنا را بر این گذاشته ایم تا جهشی متناسب و درست در بخش مسکن به وجود بیاوریم.

بازوند با تاکید بر اینکه با شعار مسکن ساختن شغل ایجاد نمی شود، اظهارداشت: نمی‌ شود تنها با سردادن شعار و بدون جذب سرمایه گذاری در اقتصاد رونق ایجاد کرد و ایجاد اشتغال کرد.

وی با تاکید بر اینکه صنعت ساختمان برای رسیدن به رونق نیازمند حمایت های دولتی است، افزود: برای اینکه بتوانیم نرخ بیکاری کرمانشاه را به میانگین کشور برسانیم به ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز داریم  که از این سرمایه گذاری باید سه هزار میلیارد تومان در صنعت ساختمان سرمایه گذاری شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری یک جریان سیال و نیازمند ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاران است، گفت: امروز می بینیم که نقدینگی های مردم در بورس و خودرو سرگردان است و امکان دارد این سرمایه های سرگردان به زودی وارد بازار مسکن شود.

کد خبر: ۱۹٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha