۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
ایستگاه ۱۲۰۰ دلار اتریومی نشانه چیست؟

ایستگاه ۱۲۰۰ دلار اتریومی نشانه چیست؟

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم نشان می‌دهد که اتریوم پس از رسیدن به اوج روزانه ۱۲۰۴.۶۷ دلار در حال سقوط است و بالای ۱۲۰۰ دلار باقی می‌ماند.

به گزارش بازار، تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم نشان می‌دهد که اتریوم پس از رسیدن به اوج روزانه ۱۲۰۴.۶۷ دلار در حال سقوط است و بالای ۱۲۰۰ دلار باقی می‌ماند. چشم انداز فنی کوتاه مدت روی اتریوم نشان می‌دهد که یک شکست صعودی نزدیک است. اتریوم برای یک حرکت جهت‌دار واضح شتاب کافی را ندارد. اما قیمت ETH در یک الگوی مثلث صعودی تثبیت شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد تحلیل قیمت کنونی اتریوم و قیمتETH در سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تحلیل قیمت اتریوم

در حال حاضر، قیمت اتریوم به ترتیب بین ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ دلار در سطوح حمایت و مقاومت معامله می‌شود. در ادامه نگاهی به تحلیل برخی از سایت‌های تحلیلگر می‌اندازیم.

نقشه حرارتی قیمت ارزهای دیجیتال: Coin۳۶۰

مانع مهم بعدی که گاوها باید بر آن غلبه کنند، سطح روانی ۱۲۰۰ دلار است. اگر گاوها بتوانند با حجم قابل قبولی خرید اتریوم از این سطح عبور کنند، قیمت ETH می‌تواند به بیش از ۱۲۵۰ دلار برسد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر در حال افزایش است و با توجه به انگیزه کافی، قیمت اتریوم می‌تواند در روزهای آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

از جنبه نزولی، اگر ETH/USD به کمتر از ۱۱۰۰ دلار برسد، ممکن است نشان دهنده فشار نزولی بیشتر در کوتاه مدت باشد. برای اینکه قیمت ETH بالاتر رود، گاوها باید سطح بالایی از فشار خرید ETH را بالای ۱۲۰۰ دلار تحمل کنند. به نظر می‌رسد که احساسات کلی بازار اتریوم هنوز اندکی صعودی است و مرحله تثبیت فعلی می‌تواند منجر به حرکتی انفجاری در هر دو جهت شود.

اگر اتریوم بتواند حرکت صعودی خود را حفظ کند، به طور بالقوه موج جدیدی از خریداران به سمت اتریوم هجوم می‌برند. این یعنی احتمالاً اتریوم تا در اوایل سال ۲۰۲۳ به سطوح بالاتری از قیمت برسد.

اتریوم در تمام بازه‌های زمانی محدود باقی می‌ماند

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم نشان می‌دهد که اتریوم در تمام بازه‌های زمانی در یک الگوی محدوده معامله شده است. نمودار هفتگی نشان می‌دهد که قیمت ETH از ۲۰ دسامبر در یک الگوی مثلث نزولی معامله قرار داشته است. در حال حاضر، قیمت اتریوم در حال آزمون و خطا برای عبور از میانگین متحرک ۶۰ روزه در ۱۲۰۰ دلار قرار دارد. اگر فروشندگان بتوانند اتریوم را به زیر این سطح حمایت برسانند، می‌تواند منجر به کاهش بیشتر قیمت ETH به سمت ۱۰۰۰ دلار یا کمتر شود.

نمودار روزانه TradingView

در روند صعودی، اگر قیمت اتریوم بتواند از شکل مثلث فعلی خارج شود، می‌تواند نشان دهنده یک حرکت صعودی قابل توجه در کوتاه مدت باشد. گاوها باید با خرید اتریوم را به بالای ۱۲۵۰ دلار برسانند تا نشانه روند صعودی پایدار باشند.

به نظر می‌رسد که اتریوم در حال حاضر بین گاوها و خرس‌ها گیر افتاده است. اما هنوز برای اتریوم زمان هست تا بتواند به سمت بالاتر حرکت کند. با سطوح حمایت قوی در ۱۱۰۰ دلار و ۱۲۰۰ دلار، ممکن است فرصت کافی برای افزایش قیمت اتریوم در سال۲۰۲۳ برای گاوها وجود داشته باشد.

اتریوم توانسته است در بیشتر ساعات روز بالاتر از سطح روانی ۱۲۰۰ دلار باقی بماند. این یعنی احتمال افزایش تقاضا برای خرید اتریوم در آینده نزدیک وجود دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر در قلمروی خنثی معامله می‌شود و حرکت آتی بازار می‌تواند تعیین کند که آیا قیمت ETH یک شکست صعودی خواهد داشت یا خیر.

نمودار ۴ ساعته TradingView

شاخص‌های فنی در حال حاضر بازار را با نوسان کم را نشان می‌دهند و این می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدن به پایان فاز فعلی تجمیع باشد.

ایستگاه ۱۲۰۰ دلار اتریومی نشانه چیست؟

پیش بینی قیمت ETH در سال ۲۰۲۳

پیش‌بینی بلندمدت برای قیمت اتریوم به معنای توجه به عرضه و تقاضا است. هرچه اتریوم پذیرش بیشتری داشته باشد، احتمال افزایش تقاضا برای خرید ETH بیشتر شده که قیمت ETH را بالا می‌برد.

با ادغام اتریوم ۲ و اتریوم ۱ در پایان سال ۲۰۲۲ تراکنش‌های این شبکه به ۲۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه افزایش پیدا کرد. همچنین بخشی از پیشرفت‌های اتریوم شامل ایمن‌تر کردن اتریوم و اثبات سهام است. پس از ادغام و ارتقای شانگهای در مقطع مورد انتظار در سال ۲۰۲۳، احتمال بسیار زیاد حجم خرید ETH بالاتر رود. چرا که اتریوم برای سازندگان برنامه‌های غیرمتمرکز و سرمایه‌گذاران جذاب‌تر شده است.

بسیاری از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز بر روی بلاکچین اتریوم نگهداری و ساخته می‌شوند. بازار NFT در چند سال گذشته به سرعت گسترش یافت و برخی از NFT‌ها میلیون‌ها دلار فروش رفته است. گسترش بیشتر به بازار NFT به معنای افزایش خرید اتریوم و قیمت بالاتر است.

با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود که قیمت اتریوم، به حدود ۶۰۰۰ دلار برسد.

چشم انداز بلند مدت پیش بینی قیمت ETH در سال ۲۰۲۵

نمودار قیمت ارز دیجیتال ثابت کرده که هر چیزی که بالا می‌رود، باید پایین بیاید. پس از هر دوره صعودی، بازار کریپتو وارد یک بازه نزولی چند ساله شده است. از زمان آغاز به کار بیت کوین در سال ۲۰۰۹، ما سه دوره صعودی بزرگ داشتیم: سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱. در پایان سال ۲۰۲۱ یک روند صعودی رخ داد و در سال ۲۰۲۲ شاهد یک بازار نزولی گسترده در میان شرایط وحشتناک اقتصاد کلان بودیم. بنابراین چه اتفاقی برای قیمت ETH در بازار نزولی خواهد افتاد؟ تعیین سال دقیق سقوط اتریوم در بازار نزولی آتی دشوار است، اما به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۵ سال نزولی در کریپتو باشد.

تاریخچه بازار خرس کریپتو نشان داده که قیمت به چندین سطح پشتیبانی می‌رسد و از اکثر آنها عبور می‌کند. برای اتریوم، این به معنای بازگشت به منطقه ۱۴۰۰ دلاری است. در بازارهای خرس کریپتو، اکثر کوین‌ها ۹۰ درصد سقوط می‌کنند. اگر اتریوم به قیمت جدید خود یعنی ۶۰۰۰ دلار برسد، به ۶۰۰ دلار کاهش خواهد یافت. تاریخ دوباره تکرار خواهد شد همانطور که اتریوم در مارس ۲۰۲۰ پس از دستیابی به قیمت جدید خود ۹۴٪ ارزش خود را از دست داد.

نتیجه گیری تحلیل قیمت اتریوم

تجزیه و تحلیل ETH Price نشان می‌دهد که احساسات کلی همچنان اندکی صعودی به نظر می‌رسد و اگر اتریوم بتواند سال را بالای ۱۲۰۰ دلار به پایان برساند، می‌تواند حجم بالایی از خرید ETH را در سال ۲۰۲۳ به ثبت برساند. گاوها باید سطح فشار خرید ETH را بالاتر از سطح خود برده و آن را حفظ کنند.

از زمان آغاز به کار اتریوم تاکنون جذب توسعه دهندگان و سرمایه گذاران به دلیل پتانسیل پیشرفت آشکار خود متوقف نشده است. سقوط ارزش کریپتو در سال ۲۰۲۲ کل صنعت را برای همیشه متحول کرد. چرا که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، مهمترین تغییر تاریخ را شاهد بود. شبکه اتریوم چند هفته پیش ادغام را انجام داد و به مکانیزم اثبات سهام روی آورد و تکنیک اثبات کار را کنار گذاشت.

اما برخی از تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که اتریوم تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۰۰۰ دلار کاهش یابد. با توجه به اینکه انتظار می‌رود در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ شاهد روند صعودی دیگری باشیم. همچنین نصف شدن پاداش‌های بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴ ممکن است چرخه نزولی بعدی در سال ۲۰۲۵ را آغاز کند.

کد خبر: ۱۹۸٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha