۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
تلاش مایکروسافت برای افزایش حجم اقتصاد دیجیتال هند به بالای یک تریلیون دلار!

تلاش مایکروسافت برای افزایش حجم اقتصاد دیجیتال هند به بالای یک تریلیون دلار!

مدیرعامل مایکروسافت هند طی سخنانی از تصمیم خود برای ارتقاء بخش اقتصاد دیجیتال این کشور آسیایی و رساندن حجم آن به بالای یک تریلیون دلار خبر داد.

به گزارش بازار؛ مدیرعامل مایکروسافت هند طی سخنانی از تصمیم خود برای ارتقاء بخش اقتصاد دیجیتال این کشور آسیایی و رساندن حجم آن به بالای یک تریلیون دلار خبر داد.

«ساتیا نادلا» با بیان اینکه هند از حیث تولید ناخالص ملی در میان ده کشور برتر جهان قرار دارد، اقتصاد دیجیتال را از پایه های اصلی درآمدزایی برای هند دانسته و گفت که هدف مایکروسافت، تبدیل هند به یکی از قدرات های بزرگ جهان در این نوع اقتصاد است.

وی در خصوص نقش مایکروسافت در توسعه اقتصاد دیجیتال هند گفت: ما به دنبال توسعه زیرساخت ها هستیم. ما به دنبال تسریع در سرعت این فرآیند هستیم. توسعه هر بخش از زیر ساخت های فناوری هند، این کشور را به هدفگذاری یک تریلون دلاری در زمینه اقتصاد دیجیتال نزدیکتر خواهد کرد.

لازم به ذکر است، نارندرا مودی نخست وزیر هند، در جریان مراسم افتتاحیه اجلاس بریکس در سال ۲۰۲۲ که به صورت مجازی و به میزبانی این کشور برگزار شد، از هدفگذاری دولت خود برای عبور حجم اقتصاد دیجیتال هند از مرز یک تریلیون دلار خبر داده بود.

وزیر فناوری اطلاعات و الکترونیک هند نیز در ماه نوامبر سال گذشته، طی سخنانی از هدفگذاری دولت برای عبور از حجم بازار یک تریلیون دلاری در بخش اقتصاد دیجیتال طی بازه زمانی ۵ الی ۷ ساله خبر داده بود.

کد خبر: ۱۹۸٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha